Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er is mr 1 favoriet en dat zijn die klote Fransen.Ja ik denk niet dat we de toekomstige WK al in actie hebben gezien in de knockoutfase. Wat een zwakke ploegen allemaal.
Ahja met 9 eigenlijk want Wirtz die kan precies ook niet meer voetballenSané 4e basisplaats op rij en 4e keer dat Duitsland precies met 10 speelt
Die tactiek van Nagelsmann klopt toch ook totaal niet?

Bon, Holland ook verzet nadat die het verschil niet ziet tussen Brown en Wirtz. Op naar The bbc!Ik heb het moeten verzetten. Ik kan officieel Stef Wijnants niet meer aan. Zijn 15de keer beginnen lullen over dat ze op het vliegtuig zullen zitten was de druppel.
Komaan Stef, wanneer moet jij op pensioen ?
Voetbal duurt 90 minuten en op het einde winnen de DuitsersWas ist loss met deze Duitsers?

Als je goed kan verdedigen en je hebt voorin Enciso en Almiron dan kan je wel iets bereikenIk schakel nu pas in, kan echt niet geloven wat ik zie.
Paraguay dat 4-1 verloor van de VS, dat uit een team vol oudjes en nobodies uit Argentijnse en Amerikaanse competitie bestaat, staat hier voor tegen Duitsland dat amper kansen afdwingt. Wat een wereld zeg.