Renegadexxripxx
Well-known member
t'is niet België hé.Tga nog 0-2 worden en daarna komt Brazilië terug tot 2-2 en op het einde in de allerlaatste minuut een weergaloze counter van Brazilië en wordt het toch nog 3-2.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
t'is niet België hé.Tga nog 0-2 worden en daarna komt Brazilië terug tot 2-2 en op het einde in de allerlaatste minuut een weergaloze counter van Brazilië en wordt het toch nog 3-2.
Ook weinig spelers met een gunfactor.Wat een pover brazilie, waar is de ploeg die echt mooi samba voetbal bracht, flitsende acties en dominant voetbal.
Dit brazilie voetbalt net zoals t real in ancelotti zn laatste seizoen: afwachtend, saai en zonder druk.
Neenee, wat mis ik mijn flitsend en sorabkelend brazilie.
Het is nu ook niet dat ze veel samba spelers hebbenWat een pover brazilie, waar is de ploeg die echt mooi samba voetbal bracht, flitsende acties en dominant voetbal.
Dit brazilie voetbalt net zoals t real in ancelotti zn laatste seizoen: afwachtend, saai en zonder druk.
Neenee, wat mis ik mijn flitsend en sorabkelend brazilie.
Beetje beter dan die van gisteren.Ingeschakeld aan de rust, plezant matchke precies![]()
Hopelijk gaat Japan door, dit Brazilië heeft weinig te zoeken op het WK.