Chelark007
Well-known member
De Cuyper gevaarlijkste man
creëren toch moeilijk.
Doku is niets, graag wisselen voor pardo of moreira
creëren toch moeilijk. Doku is niets, graag wisselen voor pardo of moreira
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
creëren toch moeilijk. Een beetje zoals dat goed schot van de Bruyne daarstraks... moest de goal 5 keer zo hoog geweest zijnHad er iemand gestaan dan was het een goeie pass geweest…

Ik gaf hem hier nu wel geen ongelijk...Doku kan wel prima gaan liggen en zitten.
Doku die verliest nu eens elk duel héDe Cuyper gevaarlijkste mancreëren toch moeilijk.
Doku is niets, graag wisselen voor pardo of moreira
Aanvallend misschien. Verdedigend een dikke ramp.Tot nu toe man van de match voor ons, me dunkt.
De Cuyper. Niet Vanaken.
Op zich vind ik dat dit WK al heel goed meevallen. Veel minder vuil spel dan vroeger.Senegalezen zijn al tijd aan het rekken
Tja met gebrek aan iemand anders momenteel....Aanvallend misschien. Verdedigend een dikke ramp.
Wat voor epauletten heeft die kwistenbiebel zitten?Maar eh, hoe buffed is die ref![]()
Voordeel laten, zien dat er toch geen voordeel uit gehaald wordt en dan de eerste fout fluiten is toch correct?Wat een belachelijke regel. De ploeg waarop een fout gemaakt wordt, moet toch altijd beloond worden? Dus geef je de fout op de plaats die het meeste voordeel biedt he.
Ze hebben hem nochtans al meerdere malen foutief moeten afstoppen.Doku die verliest nu eens elk duel hé
Vanaken toch gewoon nog niet veel ballen gekregen? Voor de rest nog niet veel verkeerd gedaan tochWat voor epauletten heeft die kwistenbiebel zitten?
En lets be honest
CDK vanaken schrijnend
Doku er licht aan het doorkomen
Rest gewoonweg best degelijk