Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bwa, ik weet niet. Een man zou daarom niet iets anders zeggen. Stoort mij niet ofzo. Van Gucht vind ik dan veel irritanter...De meerwaarde van die vrouwelijke analisten is toch ook maar puur voor het quota te halen?
Zelfde gevoel bij als het kijken naar een vrouwenwedstrijd, slaapverwekkend en niemand van de andere analisten die er nog maar inpikt.
Effectief dus Trumpie bij; waan-zinnig!Zou Trumpie komen kijken? Impact niet onderschatten denk ik in zo een gek land.
Meer meerwaarde dan de Mulders van deze wereld...De meerwaarde van die vrouwelijke analisten is toch ook maar puur voor het quota te halen?
Zelfde gevoel bij als het kijken naar een vrouwenwedstrijd, slaapverwekkend en niemand van de andere analisten die er nog maar inpikt.
Bond zou op basis van een artikel 66 alvast stappen voorbereiden.
De zwarte was Chris Rock, niet?Bedankt Filip om te verduidelijken wie van de blanke en zwarte man Woody Harrelson was.

Denk het ookDe zwarte was Chris Rock, niet?![]()
Yep, is echt. Staat zo op zijn orakel-kanaal.Is dit serieus?!
Dat was echt wel een donkerrode kaart.
Benieuwd welke fouten allemaal door de vingers gaan gezien worden....
Inderdaad, zou wel werken nu tegen de bonkige Noren. Neymar lijkt me wel echt een gok.Thiago krijgt geen kans meer zeker?