Pardon?Was zuiver bal ma goe.
Haaland for president btw! Go Norge!!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pardon?Was zuiver bal ma goe.
Haaland for president btw! Go Norge!!

De huidige seleçao wordt toch zwaar onderschat. Ook door de Brazilianen zelf door hun geschiedkundige weeldeIk was in die periode ook immens fan van Brazilië. Dat was ook de periode dat ik op een EK/WK van bijna elk land de basisploeg kende en van de grotere landen ook van elke speler wist bij welk team die speelde.
Ik kocht alle EK/WK-magazines, mijn kamer hing (naast P-magazine posters) vol met posters van die Braziliaanse ploeg en enkele spelers.
Maar het huidige Brazilië is totaal niet meer te vergelijken. Enige die in de buurt komt is Vinicius Jr. en daar ben ik alles behalve fan van. Vooral zijn karakter kan me mateloos irriteren.
Maar momenteel heb ik het (een pak) meer voor Noorwegen. Ik vind dat een enorm mooi land, heb het wel voor de Scandinavische mentaliteit, ben al heel lang geïnteresseerd in alles ivm Vikings en mijn favoriete muziekgenre is ontstaan in Noorwegen.
Ik vind het ook zalig dat ze, na er zo een lange tijd niet bij geweest te zijn, toch heel goed doen.
Ik zeg niet dat ze niet goed zijn. Gewoon dat ze niet zo tot de verbeelding spreken als toen.De huidige seleçao wordt toch zwaar onderschat. Ook door de Brazilianen zelf door hun geschiedkundige weelde
Wat pardon? Op beeld langs rechterkant duidelijk balcontact te zien maar ref kreeg enkel frontaal beeld te zien dusja.Pardon?![]()
Zoals Puni al zei, je moet die match spelen, desnoods onder voorbehoud. Met voet bij stuk bedoel ik dat ze het niet zo maar moeten slikken.Maar ja, wat is voet bij stuk houden? Fifa gaat hun beslissing nooit terugdraaien. Dus de enige actie die je zou kunnen uitvoeren is de match niet spelen, en dat zou ook niet veel opschieten want dan gaat de VS ook gewoon door.
Het raken van de bal is volgens de officiële IFAB-regels géén vrijbrief om geen fout tegen te krijgen.Wat pardon? Op beeld langs rechterkant duidelijk balcontact te zien maar ref kreeg enkel frontaal beeld te zien dusja.
Ik snap niet dat coaches dat blijven toelaten? da's toch echt iets dat je er bijna letterlijk uit slààt, desnoods. 9/10 van de penalty's die met zo'n idiote aanloop genomen worden, gaan naast of worden gestopt.Die aanloop![]()
onder voorbehoud? wat als Balogun een hattrick scoort, en dan toch geruled zou worden (gaat nooit gebeuren, maar bon) dat hij niet zou mogen spelen?Zoals Puni al zei, je moet die match spelen, desnoods onder voorbehoud. Met voet bij stuk bedoel ik dat ze het niet zo maar moeten slikken.
Kan nog wel interessant wordenFrom speaking to a few legal people etc re Balogun, there's a consensus that:10.5 is clear - cards are issued by the referee. They are not "disciplinary measures" so 12.7 should not apply. The object of the FIFA disciplinary code it is to do with infringement of rules, not on-field offences.
9.1 says decisions are final and may not be reviewed by the FIFA judicial bodies
Voor de geloofwaardigheid van de sport, moet je toch hopen dat de beslissing binnen de 24u wordt teruggedraaid.Kan nog wel interessant worden
Vond Garcia zijn repliek wel goedVoor de geloofwaardigheid van de sport, moet je toch hopen dat de beslissing binnen de 24u wordt teruggedraaid.