Knockouts: 8ste Finale

Ik zit nu een 10-tal minuten te kijken en oh god ik erger mij toch aan Filip Joos. Nu Italië er niet bij is zit die zich maar wat af te rukken op Brazilië. Kan die man eigenlijk ooit een match commentariëren zonder zijn persoonlijke voorkeur continue duidelijk te maken?

Gelukkig dat Haaland nu een goal maakt.

Ik zit nu een 10-tal minuten te kijken en oh god ik erger mij toch aan Filip Joos. Nu Italië er niet bij is zit die zich maar wat af te rukken op Brazilië. Kan die man eigenlijk ooit een match commentariëren zonder zijn persoonlijke voorkeur continue duidelijk te maken?

Gelukkig dat Haaland nu een goal maakt.

Hij heeft het toch enorm voor Noorwegen en Oscar Bob?

Het laatste wat ge nu moet doen is niet spelen. Ge moet wel spelen, en als ge verliest kunt ge nog klacht indienen. Statement van de RBFA is eigenlijk gewoon duidelijk, elke speler die rood pakt is per definitie de eerstvolgende wedstrijd geschorst. Daar is geen uitzondering op.
Ah neen.
Starten aan de wedstrijd is akkoord gaan met de aangepaste regels. Als je dan verliest moet je achteraf niet klagen.

Dit team moet voor Ronaldo, Ronaldinho, R. Carlos, Cafu, ... toch ook pijnlijk zijn om aan te zien.

Fun fact, Brazilie en Noorwegen hebben 1x eerder tegen mekaar gespeeld op een WK. In 1998 en Noorwegen won, met een doelpunt van o.a. Kjetil Rekdal.

Deden mee: Ronaldo, Rivaldo, Roberto Carlos en Cafu. Ook Bebeto, Dunga, Junior Baiano, en Taffarel.

Als Brazilië eruit ligt hebben ze het toch ook aan zichzelf te danken hoor.

Penalty gemist, 1 op 1 van Endrick, nu simpele aflegger van Casemiro die over de zijlijn vliegt...

Breng Thiago eens Carlo? je hebt nog een wissel hè

Terug
Bovenaan