Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zit nu een 10-tal minuten te kijken en oh god ik erger mij toch aan Filip Joos. Nu Italië er niet bij is zit die zich maar wat af te rukken op Brazilië. Kan die man eigenlijk ooit een match commentariëren zonder zijn persoonlijke voorkeur continue duidelijk te maken?
Gelukkig dat Haaland nu een goal maakt.
Ah neen.Het laatste wat ge nu moet doen is niet spelen. Ge moet wel spelen, en als ge verliest kunt ge nog klacht indienen. Statement van de RBFA is eigenlijk gewoon duidelijk, elke speler die rood pakt is per definitie de eerstvolgende wedstrijd geschorst. Daar is geen uitzondering op.
Waarom zit die pannenkoek dan continue hypothetische scenario's te bespreken waarbij Brazilië in de finale terechtkomt?Hij heeft het toch enorm voor Noorwegen en Oscar Bob?
Niet starten is forfait geven en dan zit USA gewoon in de volgende rondeAh neen.
Starten aan de wedstrijd is akkoord gaan met de aangepaste regels. Als je dan verliest moet je achteraf niet klagen.
Wat een save...Noorse keeper wel aan match van zijn leven bezig.
Dit team moet voor Ronaldo, Ronaldinho, R. Carlos, Cafu, ... toch ook pijnlijk zijn om aan te zien.
Die is free agentNoorse keeper wel aan match van zijn leven bezig.