Klopjacht

Lynn en Thierry eruit :clap:.
Maakten teveel fouten.

Ik gok dat het vader en dochter duo + de 2 jonge broers + het politie duo ook snel gepakt zullen worden.

(Facebook is meestal 2Fa beschermd voor “nieuwe apparaten” en als uw wachtwoord op een hacklijst staat dan krijg je ook een waarschuwing daarvan om uw wachtwoord aan te passen)
Ja okay nieuwe apparaten, maar als ze de laptop van Linne hebben en ze is nog ingelogd in fb dan krijg je die melding niet. En ik krijg ook die melding van paswoorden die op een hacklijst staan ik pas die aan, maar niet iedereen doet dat.

Ja okay nieuwe apparaten, maar als ze de laptop van Linne hebben en ze is nog ingelogd in fb dan krijg je die melding niet. En ik krijg ook die melding van paswoorden die op een hacklijst staan ik pas die aan, maar niet iedereen doet dat.

paswoord : verandermij

wordt niet verandert, ik denk dat zij dan wel in laatste categorie belandt ;)

Linne deed mee om haar gezicht op TV te krijgen zoveel is duidelijk.
Ah we zijn op de vlucht maar behalve eens een uitstapje naar Oostende hebben die niks speciaals gedaan.
Integendeel, waarom ga je naar die repetitie in Trix?? Waarom verblijf je in hotels??
Ah we kunnen gaan zwemmen sé.

Als ze die laptop hebben dan konden ze Facebook ook openen zonder wachtwoord. No way dat een individu als haar continue haar wachtwoord zit in te typen. Maar ze zaten niet op die laptop en bij mijn weten geen laptop gezien? Maybe? En als Facebook u de melding geeft dat uw wachtwoord in een hack database zit, en ge zijt social media figuur met duizenden volgers of een inkomen via social media, me dunkt dat ge dat dan aanpast bij zo’n melding. Het kan zelfs dat Facebook u verplicht het aan te passen. Dus ik denk dat heel die hacking en underground password database een bepaald showelement was, wat misschien wel eens gebruikt wordt, maar volgens mij niet hier.

Mag ik toch denken hè, aja zij maken ons ook vanalles wijs tis aan ons om te speculeren wat echt is. Zonder afbraak te doen aan het programma.
Facebook geeft die melding toch niet als je wachtwoord in een hack database zit?

Vergis ik me nu of is de aandacht die de koppels krijgen niet echt goed verdeeld binnen de afleveringen?
Ik heb alleszins precies moeite er wat "in te komen" en zou zelfs niet kunnen zeggen hoeveel koppels er nu weer juist zijn en wie wat al allemaal gedaan heeft. Op dat vlak lijken de afleveringen me ietwat slordig in elkaar te zitten.

Je zou verschieten wat er allemaal in zo een hackdatabase staat.
Idd redelijk zot. Op het werk eens een cursus gehad waar we ook op het dark web gezeten hebben.

Er is niemand die kan zeggen dat hij er met zijn gegevens niet in staat. Of je moet al echt paranoia zijn.

Het grootste deel van de mensen gaan enorm slordig om met hun wachtwoorden, gebruiken ze maar 1 wachtwoorden voor al hun online platformen en websites. Mensen beseffen echt hoe gemakkelijk het is om wachtwoorden terug te vinden. Er liggen genoeg gehackte databases te grabbel.

Vergis ik me nu of is de aandacht die de koppels krijgen niet echt goed verdeeld binnen de afleveringen?
Ik heb alleszins precies moeite er wat "in te komen" en zou zelfs niet kunnen zeggen hoeveel koppels er nu weer juist zijn en wie wat al allemaal gedaan heeft. Op dat vlak lijken de afleveringen me ietwat slordig in elkaar te zitten.
ja is ook moeilijk om op 50min iedereen in beeld te krijgen he, zal wel beteren eens er een paar uit het spel zijn

Ik heb me gisteren vooral geërgerd aan het feit dat er een koppel in de selectie is uitgekomen dat het programma duidelijk niet serieus neemt. Slechte casting gedaan imo. Dat facebook checken, tot daar aan toe. Maar Trix gaan bezoeken en tiktokken op de parking van het hotel waar ge blijft...

Zeer blij dat die 2 eruit liggen zo arrogant zij omgingen zo rap hebben ze het deksel op de neus gekregen.
3/4 van de aflevering aan hun wijden terwijl ik veel liever had geweten hoe de andere koppels geregeld hadden hoe zij aan hun pakket geraakt zijn. Nu zag je enkel in 1 minuut de overhandiging terwijl ik wel zou willen weten hoe ze hun familielid gecontacteerd hebben om op die plaats te staan op dat uur. maar niks daarvan bij geen enkel koppel.

Zeer blij dat die 2 eruit liggen zo arrogant zij omgingen zo rap hebben ze het deksel op de neus gekregen.
3/4 van de aflevering aan hun wijden terwijl ik veel liever had geweten hoe de andere koppels geregeld hadden hoe zij aan hun pakket geraakt zijn. Nu zag je enkel in 1 minuut de overhandiging terwijl ik wel zou willen weten hoe ze hun familielid gecontacteerd hebben om op die plaats te staan op dat uur. maar niks daarvan bij geen enkel koppel.
Ik heb ook de indruk dat het enorm gescript is om net elke week 1 koppel te hebben dat in de spotlight loopt. Het begint hoe langer hoe meer over te komen alsof het overgrote deel van wat er gebeurt, opgezet spel is.

nog wel grappig in dat hotel "wij mogen geen kamernummers geven", maar ze dan wel toelaten om "random" gasten te gaan lastig vallen :p.

Het is een tvprogramma waarbij ze de realitieit proberen zo goed mogelijk te benaderen. Die vluchters zijn geen echte criminelen he, die weten dat het HQ met de echte flikken er alles aan gaan doen om hen te pakken.

Gisteren ook eens gekeken. Tof programma.

Al stoorde ik mij enorm aan den Jack Bauer van de Carrefour in zijn HQ die continu wilt opvallen en eigenlijk gewoon heel den tijd rondloopt terwijl hij in z'n handen wrijft.

Voor sfeer en gezelligheid een welverdiende 2 Tango's.

Al stoorde ik mij enorm aan den Jack Bauer van de Carrefour in zijn HQ die continu wilt opvallen en eigenlijk gewoon heel den tijd rondloopt terwijl hij in z'n handen wrijft.

Jack Bauer? Wie bedoel je dan, de chief van HQ?

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan