Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja okay nieuwe apparaten, maar als ze de laptop van Linne hebben en ze is nog ingelogd in fb dan krijg je die melding niet. En ik krijg ook die melding van paswoorden die op een hacklijst staan ik pas die aan, maar niet iedereen doet dat.(Facebook is meestal 2Fa beschermd voor “nieuwe apparaten” en als uw wachtwoord op een hacklijst staat dan krijg je ook een waarschuwing daarvan om uw wachtwoord aan te passen)
Ja okay nieuwe apparaten, maar als ze de laptop van Linne hebben en ze is nog ingelogd in fb dan krijg je die melding niet. En ik krijg ook die melding van paswoorden die op een hacklijst staan ik pas die aan, maar niet iedereen doet dat.

Facebook geeft die melding toch niet als je wachtwoord in een hack database zit?Als ze die laptop hebben dan konden ze Facebook ook openen zonder wachtwoord. No way dat een individu als haar continue haar wachtwoord zit in te typen. Maar ze zaten niet op die laptop en bij mijn weten geen laptop gezien? Maybe? En als Facebook u de melding geeft dat uw wachtwoord in een hack database zit, en ge zijt social media figuur met duizenden volgers of een inkomen via social media, me dunkt dat ge dat dan aanpast bij zo’n melding. Het kan zelfs dat Facebook u verplicht het aan te passen. Dus ik denk dat heel die hacking en underground password database een bepaald showelement was, wat misschien wel eens gebruikt wordt, maar volgens mij niet hier.
Mag ik toch denken hè, aja zij maken ons ook vanalles wijs tis aan ons om te speculeren wat echt is. Zonder afbraak te doen aan het programma.
Idd redelijk zot. Op het werk eens een cursus gehad waar we ook op het dark web gezeten hebben.Je zou verschieten wat er allemaal in zo een hackdatabase staat.
ja is ook moeilijk om op 50min iedereen in beeld te krijgen he, zal wel beteren eens er een paar uit het spel zijnVergis ik me nu of is de aandacht die de koppels krijgen niet echt goed verdeeld binnen de afleveringen?
Ik heb alleszins precies moeite er wat "in te komen" en zou zelfs niet kunnen zeggen hoeveel koppels er nu weer juist zijn en wie wat al allemaal gedaan heeft. Op dat vlak lijken de afleveringen me ietwat slordig in elkaar te zitten.
Ik heb ook de indruk dat het enorm gescript is om net elke week 1 koppel te hebben dat in de spotlight loopt. Het begint hoe langer hoe meer over te komen alsof het overgrote deel van wat er gebeurt, opgezet spel is.Zeer blij dat die 2 eruit liggen zo arrogant zij omgingen zo rap hebben ze het deksel op de neus gekregen.
3/4 van de aflevering aan hun wijden terwijl ik veel liever had geweten hoe de andere koppels geregeld hadden hoe zij aan hun pakket geraakt zijn. Nu zag je enkel in 1 minuut de overhandiging terwijl ik wel zou willen weten hoe ze hun familielid gecontacteerd hebben om op die plaats te staan op dat uur. maar niks daarvan bij geen enkel koppel.
.Al stoorde ik mij enorm aan den Jack Bauer van de Carrefour in zijn HQ die continu wilt opvallen en eigenlijk gewoon heel den tijd rondloopt terwijl hij in z'n handen wrijft.
Ja, de chief van HQ die de phones traced en de field teams aanstuurt zodanig dat ze de tango's kunnen pursue'n en hopelijk capture'n. Over.Jack Bauer? Wie bedoel je dan, de chief van HQ?