Play4 Klopjacht

Toen Team Bravo aan HQ vroeg of "ze nog iets hadden gehoord van die twee dames, en of die wel bewogen hadden vandaag", dacht ik effe dat het om Team Charlie ging 😉
 
Kpeins precies da ze me greenscreens werken in de studio. Rond 53:15 ziede er ene naar links rolle in zne stoel en een deel vant beeld wordt afgekapt :rofl:
N3Dywk2.png

Zelfs het koffiemachien is niet echt

EDIT: Ff teruggegaan en geclipped, zo idioot.
 
Laatst bewerkt:
Nog iets wat ik las is dat blijkbaar de pincode in die VHS tape verschillend was voor ieder duo, maar dat hun tussenpersonen toch allemaal een gsm meekregen in 5 verschillende containerparken waar juist hun pincode op werkt. Dat slaat natuurlijk ook nergens op.
die bedenking had ik mij ook gemaakt, vond ik ook al zo een vreemd iets.

Ik kijk er nog is naar omdat ik wil zien welke bs ze ons nu weer willen wijsmaken, want sommige zaken houden helemaal geen steek bij dit programma.
 
Voor deze laatste episode hebben ze nog een half uur uitgetrokken voor interviews van Axel met de finalisten en afgevallen kandidaten. Dat is toch al beter dan vorig jaar waar de aftiteling kwam tijdens de finale ontsnapping.
 
Goed einde, ik was aan het hopen dat iedereen gepakt ging worden. Hoe vervelend waren die 2 vriendinen niet met hun omg de hele tijd.
 
Omdat het finale bleek te zijn toch nog eens gekeke, het bleek de kers op de taart van het slechtste “reality” programma dat ik ooit gezien heb. :laugh:

Volgende keer toch maar weer de buurt politie opzetten, die pretenderen ten minste niet iets meer te zijn dan ze effectief zijn.
 
Denk dat de beste optie was om je als duo op te splitsen en van 2 kanten naar de heli te lopen en hopen dat er al een duo gepakt is, dan moeten er al 2 jagers bij dat gepakt duo blijven.

In het beste geval probeert team C je te pakken, dat zijn de zwakste lopers dus de kans dat die je pakken is klein.
 
Terug
Bovenaan