Kleine Beursfeiten

't is niet allemaal miserie met Belgische aandelen -> D'Ieteren (hier al meermaals getipt) op 52-week high vandaag (toevallig mijn grootste positie :clap: )

Juist daarom, het gedacht 10 000 euro te winnen met een yolo move is toch geweldig.
Of als troostprijs een gratis abonnementje in de krant

Eigenlijk is het gewoon een gratis lottoticketje.

Heeft met exact 15 minuten gekost om een poging te wagen te winnen en wie weet. 🤷‍♂️

Mijn pf is trouwens totaal niet spannend, ik beleg volgens regels, dusja :sleep:

Wel, just know dat het vol zit met semi-bots die 50 portefeuilles hebben. Kans dat je wint is Contador gewijs 0.00000

't is niet allemaal miserie met Belgische aandelen -> D'Ieteren (hier al meermaals getipt) op 52-week high vandaag (toevallig mijn grootste positie :clap: )
Wat is eigenlijk de prijs om te verkopen bij D'ieteren? Ik twijfel altijd of de moment gekomen is :unsure:

Wie het afgelopen jaar in coma lag en nu naar zijn aandelenportefeuille kijkt (Eurostoxx 50) ziet dat we 10% lager staan dan begin dit jaar.

Had ik hem gezegd dat de inflatie 8% is, Rusland zijn buurland Oekraïne is binnengevallen, de Europese gasprijzen maal tien zijn gegaan,... zou hij dat waarschijnlijk niet geloven... :)

Zo zie je maar, "niets doen", is vaak het beste wat je op de aandelenmarkt kan doen.

Laatst bewerkt:
Wie het afgelopen jaar in coma lag en nu naar zijn aandelenportefeuille kijkt (Eurostoxx 50) ziet dat we 10% lager staan dan begin dit jaar.

Had ik hem gezegd dat de inflatie 8% is, Rusland zijn buurland Oekraïne is binnengevallen, de Europese gasprijzen maal tien zijn gegaan,... zou dat waarschijnlijk niet geloven... :)

Zo zie je maar, "niets doen", is vaak het beste wat je op de aandelenmarkt kan doen.

Wie wakker wordt uit een coma zal al gelukkig zijn met het feit dat hij kan zien dat hij -10% staat. :support:

Berkshire 1,1 miljard aan aandelen teruggekocht tussen 26 oktober en 22 november aan prijzen boven de 283.

Dat is zowat het maximum volume aan A-aandelen dat hij kon terugkopen.

Precies niet echt bearish, onze oude rukker.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan