Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier niet de grootste, maar wel in port dankzij het tippen, thx!'t is niet allemaal miserie met Belgische aandelen -> D'Ieteren (hier al meermaals getipt) op 52-week high vandaag (toevallig mijn grootste positie)
Juist daarom, het gedacht 10 000 euro te winnen met een yolo move is toch geweldig.
Of als troostprijs een gratis abonnementje in de krant
Eigenlijk is het gewoon een gratis lottoticketje.
Heeft met exact 15 minuten gekost om een poging te wagen te winnen en wie weet.
Mijn pf is trouwens totaal niet spannend, ik beleg volgens regels, dusja![]()
Wat is eigenlijk de prijs om te verkopen bij D'ieteren? Ik twijfel altijd of de moment gekomen is't is niet allemaal miserie met Belgische aandelen -> D'Ieteren (hier al meermaals getipt) op 52-week high vandaag (toevallig mijn grootste positie)

Wat is eigenlijk de prijs om te verkopen bij D'ieteren? Ik twijfel altijd of de moment gekomen is![]()
Wie het afgelopen jaar in coma lag en nu naar zijn aandelenportefeuille kijkt (Eurostoxx 50) ziet dat we 10% lager staan dan begin dit jaar.
Had ik hem gezegd dat de inflatie 8% is, Rusland zijn buurland Oekraïne is binnengevallen, de Europese gasprijzen maal tien zijn gegaan,... zou dat waarschijnlijk niet geloven...
Zo zie je maar, "niets doen", is vaak het beste wat je op de aandelenmarkt kan doen.

Ik wacht tot Belron afgesplitst/verkocht wordtWat is eigenlijk de prijs om te verkopen bij D'ieteren? Ik twijfel altijd of de moment gekomen is![]()
Had Miller dat niet partieel gedaan om schriftjes te kopen?Ik wacht tot Belron afgesplitst/verkocht wordt

Zelfs de schriftjes zijn mooi winstgevend ondertussenHad Miller dat niet partieel gedaan om schriftjes te kopen?![]()

Meer dan belron?Zelfs de schriftjes zijn mooi winstgevend ondertussen![]()
Aan geen kanten want stelt qua % van omzet nauwelijks iets voor maar wel mooie marges ondertussen dus komt wel goedMeer dan belron?
waar zie jij pre-opening? voor een beurs die dicht blijft vandaag??De FTC zou een geding overwegen (moet nog wel over gestemd worden) tegen de overname van Activision-Blizzard. Ziet er pre-opening al lief uit.

Uiteraard, ik doel dus op de opening van morgen.waar zie jij pre-opening? voor een beurs die dicht blijft vandaag??
Volgens mij is er nog geen pre-market voor morgenvroeg hoor. Jij bedoelt misschien after-hours van gisteren? -4% zie ik, valt nog mee dan.Uiteraard, ik doel dus op de opening van morgen.
waar zie jij pre-opening? voor een beurs die dicht blijft vandaag??

Excuus, klopt!Volgens mij is er nog geen pre-market voor morgenvroeg hoor. Jij bedoelt misschien after-hours van gisteren? -4% zie ik, valt nog mee dan.