Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt maar op warrants worden geen werkgeversbijdragen betaald. En meestal wordt dit dan (deels) doorgestort naar de werknemer. Indien niet is een warrant inderdaad niet voordeliger.Waren warrants niet fiscaal voordeliger dan een cash bonus?
Als je dan de helft miet afstaan is dat precies niet echt het geval?
Op warrants betaal je geen sociale zekerheid, maar wel 53,5% bedrijfsvoorheffing. Dus is voordeliger dan cash bonus, maar er wordt toch gigantisch veel afgeroomd. Tja, de dikke salarissen van de ministerkes moeten ook betaald worden hé.Waren warrants niet fiscaal voordeliger dan een cash bonus?
Als je dan de helft miet afstaan is dat precies niet echt het geval?
Was toch weer een bittere pil om te zien hoe de roverheid weer met het merendeel gaat lopen![]()
Ik heb het ook niet hoog zitten met onze regering & politiekers, maar zo'n woordkeuze vind ik altijd een beetje schraal.Op warrants betaal je geen sociale zekerheid, maar wel 53,5% bedrijfsvoorheffing. Dus is voordeliger dan cash bonus, maar er wordt toch gigantisch veel afgeroomd. Tja, de dikke salarissen van de ministerkes moeten ook betaald worden hé.
. Ipv te klagen over de overheid, ga klagen bij uw werkgever zodat ze creatiever uw flexibel inkomen kunnen aanbieden.Ja, met gemixte resultaten. Wel positief, maar met regelmatige stortingen in een ETF had ik beter af geweest... dus dat doe ik ook gewoon.Idd. Net gevonden! Jij deed aan trading dan vermoed ik?
Waar zit Janus eigenlijk?
Ik heb het ook niet hoog zitten met onze regering & politiekers, maar zo'n woordkeuze vind ik altijd een beetje schraal.
Mijn warrants worden ook aan hetzelfde percentage afgeroomd, door ons cafetariaplan kan ik van hetzelfde budget van mijn warrants tot 500€ opdoen aan naft in het buitenland, onbelast. Ipv te klagen over de overheid, ga klagen bij uw werkgever zodat ze creatiever uw flexibel inkomen kunnen aanbieden.
Vorig jaar was er veel hype rond Frequency Therapeutics. Dit jaar opvallend weinig aandacht voor Otonomy. Binnen dit en enkele maanden komen ze met fase 2-resultaten voor hun medicijnen tegen gehoorverlies en tinnitus.
Buy and hold, market timen lukt niet. Als je investeert voor de lange termijn maakt het weinig uit.Ik lees tegenwoordig ook niet anders dan dergelijke berichten en vraag me af hoe de meer doorwinterde beleggers hier mee omgaan.

Inb4 tegenvallende resultaten
Heb de hoop al opgegeven voor een oplossing voor tinnitus