jawadde001
Active member
Opgepast dat je niet meer dan 50k euro cash erop hebt staan, anders betaal je een strafrente vanaf september (blijkbaar geldt dit ook voor IB).
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij bent echt wel de koning van de (not so) humble brag he.Oh boy, mijn company stock tikt 200k profit aan. Ik vind niet snel genoeg alternieven om te diversifieren...
Tips welcome! En geen bagger yolo meme, China stuff of crypto shizzle.
KBCA, invest now thank me later
Dit! Ageas kan ook.
Als je in een beurstopic al niet meer mag braggen. Mijn verliezen moet ik niet herbeleggen...Jij bent echt wel de koning van de (not so) humble brag he.
Every. Time.
Berkshire, can't get any easier.
VGP, WDP
RDSA
Sluiten goed aan bij de eerder veilige aandelen die ge vooral hebt. Ook vet dividend. Allemaal Europees.
Solide groei/top fundamentals:
ALGN, ISRG, ULTA, MA, V
GOOG, FB
Ageas heb ik al dikke sloef in de 30 opgepikt in Corona tijdenDit! Ageas kan ook.
Hangt ervan af wat die company is![]()

KBC Ancora grote gap met KBC terwijl dat enige dat ze in portefeuille hebben. Niet lang meer tot schulden weggewerkt zijn, en een mooi dividend in 't vooruitzicht.waarom? Voor de dividenden ofzo?
Ik zocht nog iets om de re-bel app van belfius eens mee te proberen en vond het wel lollig om er daarnet KBC(A) mee te kopenKBCA, invest now thank me later

Vind ik ook wel.Als je in een beurstopic al niet meer mag braggen.
Beter nog meer van een veilig en goed bedrijf dat nog altijd 6-7% minimum zal opleveren aan deze koers in de komende 5 jaar, dan nieuwe aandelen die je niet echt kent.Berkshire: Heb ik al dikke sloefen van. Misschien beetje toevoegen
Vind ik ook wel.
Maar wat is dan de reden in de andere 8 topics?

Kan ik bijtreden:KBC Ancora grote gap met KBC terwijl dat enige dat ze in portefeuille hebben. Niet lang meer tot schulden weggewerkt zijn, en een mooi dividend in 't vooruitzicht.
Ageas gewoon stevig aandeel met mooi dividend rendement. Stond in coronatijden op moment zeer laag, maar is ook nu nog steeds de moeite om op te pikken na een recente drop.
Als je in een beurstopic al niet meer mag braggen. Mijn verliezen moet ik niet herbeleggen...
Maar de profits wel he? Hij kon evengoed die stocks verkopen en er iets anders mee doen...Eigenlijk is het gewoon niet relevant, want je stoeft over "company stocks" dus dat heb je gekregen door middel van arbeid en niet echt door zelf te beleggen (als ik het goed interpreteer).
In het "brutoloon" topic ga je toch ook niet stoefen over je winst op je beleggingsportefeuille ?
Ik vermoed dat ze vast staan voor x aantal jaar. En als ze dan in de laatste 4 jaar x4 zijn gegaan is het makkelijke winst natuurlijk.Maar de profits wel he? Hij kon evengoed die stocks verkopen en er iets anders mee doen...
Ik koop met mijn loon ook aandeel x aan prijs y. Daar kan je niet over stoefen. Maar dat het dan naar prijs y*10 gaat, dat is wel uw "eigen verdienste"
) terwijl ze nog even vast staan 
Maar de profits wel he? Hij kon evengoed die stocks verkopen en er iets anders mee doen...
Ik koop met mijn loon ook aandeel x aan prijs y. Daar kan je niet over stoefen. Maar dat het dan naar prijs y*10 gaat, dat is wel uw "eigen verdienste"

Ik vermoed dat ze vast staan voor x aantal jaar. En als ze dan in de laatste 4 jaar x4 zijn gegaan is het makkelijke winst natuurlijk.
Bij mij zijn mijn bedrijfsaandelen ondertussen maal 0.5 (jawel) terwijl ze nog even vast staan
![]()
Dat hij er dan op zijn minst bij zet welk bedrijf, de periode, hoeveel %winst.
Nu kan ik met die informatie niets doen.
Cijfers en bedrijfsnamen wil ik zien
Uiteindelijk lees je dit topic toch om wat inspiratie op te doen ?![]()
Amai, serieus onderbouwd adviesKBCA, invest now thank me later

Gij hebt precies wel veel sloefen héHeb ik al dikke sloefen van. Misschien beetje toevoegen
RDSA al in de PF, GOOG sinds 2008 al. WDP en VGP eens bekijken. Die andere no idea.
Ageas heb ik al dikke sloef in de 30 opgepikt in Corona tijden
Well, ik denk dat we massively overvalued zijn. Maar goed, we blijven maar stijgen![]()