Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die décote dichten bij KBC Ancora is geen vanzelfsprekendheid hé. Tubize bv. blijft ook nog steeds met een serieuze korting noteren. Kan volgende maand weggewerkt zijn, volgend jaar, binnen 5 jaar...KBC Ancora grote gap met KBC terwijl dat enige dat ze in portefeuille hebben. Niet lang meer tot schulden weggewerkt zijn, en een mooi dividend in 't vooruitzicht.
Ageas gewoon stevig aandeel met mooi dividend rendement. Stond in coronatijden op moment zeer laag, maar is ook nu nog steeds de moeite om op te pikken na een recente drop.
Idd, en het is en blijft een bank hé… er zijn toch wel betere beleggingen te vinden lijkt me.Die décote dichten bij KBC Ancora is geen vanzelfsprekendheid hé. Tubize bv. blijft ook nog steeds met een serieuze korting noteren. Kan volgende maand weggewerkt zijn, volgend jaar, binnen 5 jaar...
Klopt, maar het dividend is er ook nog. Ze moeten 90% uitkeren.Die décote dichten bij KBC Ancora is geen vanzelfsprekendheid hé. Tubize bv. blijft ook nog steeds met een serieuze korting noteren. Kan volgende maand weggewerkt zijn, volgend jaar, binnen 5 jaar...
Ik dacht vroeger al Thermo Fisher maar die zitten niet vanvoor in het alfabetWho knows...
Zijn die x4 op 4y?

Een concurrent vermoed ikIk dacht vroeger al Thermo Fisher maar die zitten niet vanvoor in het alfabet![]()
A dan blijven er niet meer zoveel over natuurlijkEen concurrent vermoed ik

Ik zet mijn gok op CatalentHah, juiste richting in elk geval![]()
Iemand tips of goed boek voor investeringsstrategieën bij onverwachte som geld?
Sinds dat er geen AOEIIDE events meer georganiseerd worden krijgen ze niets!Aan de social crew geven van BG gewoon.
Idd, en het is en blijft een bank hé… er zijn toch wel betere beleggingen te vinden lijkt me.

Iemand tips of goed boek voor investeringsstrategieën bij onverwachte som geld?

Dat zijn dezelfde strategieën als bij een verwachte som geld.Iemand tips of goed boek voor investeringsstrategieën bij onverwachte som geld?