Kleine Beursfeiten

KBC Ancora grote gap met KBC terwijl dat enige dat ze in portefeuille hebben. Niet lang meer tot schulden weggewerkt zijn, en een mooi dividend in 't vooruitzicht.

Ageas gewoon stevig aandeel met mooi dividend rendement. Stond in coronatijden op moment zeer laag, maar is ook nu nog steeds de moeite om op te pikken na een recente drop.
Die décote dichten bij KBC Ancora is geen vanzelfsprekendheid hé. Tubize bv. blijft ook nog steeds met een serieuze korting noteren. Kan volgende maand weggewerkt zijn, volgend jaar, binnen 5 jaar...

Die décote dichten bij KBC Ancora is geen vanzelfsprekendheid hé. Tubize bv. blijft ook nog steeds met een serieuze korting noteren. Kan volgende maand weggewerkt zijn, volgend jaar, binnen 5 jaar...
Idd, en het is en blijft een bank hé… er zijn toch wel betere beleggingen te vinden lijkt me.

Klopt, maar het dividend is er ook nog. Ze moeten 90% uitkeren.

Ik dacht dat hij bij een biotech werkte, en in mindere mate healthcare.
Stel u voor dat het Danaher is. Enige aandeel in spy dat sinds decennia gestegen is gedurende gelijk welke vijf-jarige periode ge zoekt.

Overweegt er iemand CDproject Red aan te kopen? Uiteraard terecht de enorme dip (-60%) door de perikelen ivm Cyberpunk maar stilaan komen de patches erdoor en de game is los daarvan wel echt goed. Er zal nog een ps5 update komen en vroeg of laat komt een aankondiging van hun nieuwe Witcher game en dan zal iedereen terug euforisch zijn.
Anderzijds is een groot deel van het originele team vertrokken en lopen er nog rechtzaken ivm Cyberpunk.
Ik heb geen idee hoe goed hun gameshop GOG het doet tegenover Steam, Epic store, ...
Heeft iemand andere inzichten?

Laatst bewerkt:
Iemand tips of goed boek voor investeringsstrategieën bij onverwachte som geld?

las-vegas-voor-beginners-2256x1149.jpg

;)

Terug
Bovenaan