Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sentiment kan ook snel keren, begin dit jaar zagen we ook een shift naar value aandelen. De cijfers die bedrijven als JD of Baidu voorleggen zijn gewoon top. Uiteraard dat 1 geweldige groene dag nog niet alle besognes rond China wegveegt, maar op het einde van de rit draait de beurswaarde toch om de naakte cijfers. Als de Chinese overheid beslist een hoop winst af te romen is dat een immens probleem.Ik heb mijn BABA aandelen vorige week verkocht, ben zeker dat het lange termijn goed komt maar er zijn andere aandelen met een beter sentiment momenteel.
Klopt maar China heeft nu reeds een aantal van die zaken ingevoerd (kijk maar eens naar de impact op FCF) - minstens een deel zit ook al in de koers verrekend, ik veronderstel (of is het hoop) ook dat de Chinese overheden hun top -bedrijven niet helemaal gaan kortwieken en zo verdere ontwikkelingen te vertragen. Het risico is aanwezig maar anderzijds is er ook een opportuniteit aanwezig.De cijfers die bedrijven als JD of Baidu voorleggen zijn gewoon top. Uiteraard dat 1 geweldige groene dag nog niet alle besognes rond China wegveegt, maar op het einde van de rit draait de beurswaarde toch om de naakte cijfers. Als de Chinese overheid beslist een hoop winst af te romen is dat een immens probleem.

... waarna hij over een biotech begint waar hij 100% zeker nul de botten expertise in heeft, noch in zijn opleiding noch in zijn werkOm het eens niet over Chinese brol te hebben:

... waarna hij over een biotech begint waar je 100% zeker nul de botten expertise in hebt, noch in uw opleiding noch in uw werk![]()

Maakt ook helemaal gee nfuck uit of je exerptise hebt in biotech of niet, de resultaten van die trials kun je nooit voorspellen?... waarna hij over een biotech begint waar je 100% zeker nul de botten expertise in hebt, noch in uw opleiding noch in uw werk![]()
Tencent en Alibaba 4 sterren stabiliteit.Hoe evalueren jullie of je een aandeel nog moet houden of verkopen?
ik heb deze site ontdekt;
https://www.dierickxleys.be/nl/studies
maar bvb DISNEY staat daar niet tss. Zou dit om de 3 maand graag eens evalueren, want wanneer ik moet verkopen is nog altijd moeilijk voor mij.

Verkopen enkel als de fundamentals veranderen.
Groei die stopt of management dat dom begint te doen.
Allez, het heeft niet lang geduurdInderdaad, mijn Chinese stocks veren eindelijk op. Hopelijk blijft het zo en vinden we komende weken wat stabiliteit betreft China, al vrees ik er eerlijk gezegd wat voor.

Ik zou nog niet te vroeg juichen, een daling gaat, net als een stijging, ook niet in 1 keer hoor. Tussendoor kunnen er opsprongen zijn die daarna weer verkocht worden en nog dieper zakt.De hang seng heeft goed gepresteerd
Alibaba +9,50%
Baidu +8,5%
Jd + 15%
Dat wordt smullen vandaag als de nasdaq opengaat![]()
Zoals ?Ik heb mijn BABA aandelen vorige week verkocht, ben zeker dat het lange termijn goed komt maar er zijn andere aandelen met een beter sentiment momenteel.
Ik denk dat er veel aandelen een beter sentiment hebben momenteel, alles van de NASDAQ uit US bvbZoals ?

Alibaba nog verder -35% sinds deze post.Bv. BABA geraak ik aan de helft van het jaarrapport niet uit. Er zit zeker een legitieme winstgevende business tussen, maar bijna zeker ook halve fraude. En dan inderdaad nog het 'Chinese overheidsrisico' en de betrouwbaarheid van de cijfers die veel lager ligt.
En Jack Ma die af en toe eens verdwijnt in de kerkers van de Chinese politie
De vraag die ik mij stel is: moest dit zoals een frietkot zijn hier in de buurt, wil ik daar dan ondergeschikte minderheids-medevennoot van worden in die omstandigheden? Het antwoord is redelijk hard neen![]()