Gelieve u te onthouden vanaf 544 - het is goed geweest. Niet nuttig voor u om u tussen deze arme zieltjes te bevinden, en voor ons hebt gij 0 toegevoegde waarde![]()
Hier schuilt best wel veel waarheid in.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelieve u te onthouden vanaf 544 - het is goed geweest. Niet nuttig voor u om u tussen deze arme zieltjes te bevinden, en voor ons hebt gij 0 toegevoegde waarde![]()

Is het al bullish?
Crocs -12% voorbeurs though... Hoe is het godverdomme mogelijk
. Zeg het al langer.Dus Q2 revenue beat en dan voor het volgende kwartaal revenue guidance dramatisch verlagen?En die gigantische non-cash impairments op HD overschaduwen elk streepje goed nieuws natuurlijk (rev beat en record gross margin bv). Cashflow ook gewoon ok, maar vooral die guidance voor Q3 is plots wel heel slecht...
Wat een afgang holy shit, totaal niet zien aankomen en oprecht even niet goed van. So what's next? Ik twijfel heel hard, tov cost basis is mijn verlies nog relatief 'beperkt', dus misschien beter gewoon cutten. Jij zit er al iets langer in, wat doe jij?
Als je info van dergelijke bron al niet op de stronthoop mag gooien...As always weer een totale zwart-wit analyse van de Youtuber in kwestie. Die gaat al vele jaren mee en is heus de slechtste nog niet.
Red flags: engagement farming, continu reclame voor zijn subscriptions, belachelijke headlines, nodeloos lange filmpjes wat je in 5 min kan samenvatten, in 2021 BS meatvervanger stocks liggen pumpen, focust enkel op de bull case
Daar had je sowieso gelijk in, retail en mode is moeilijk.Flashback naar 23 juni 2025
![]()

Ik blijf zitten.En die gigantische non-cash impairments op HD overschaduwen elk streepje goed nieuws natuurlijk (rev beat en record gross margin bv). Cashflow ook gewoon ok, maar vooral die guidance voor Q3 is plots wel heel slecht...
Wat een afgang holy shit, totaal niet zien aankomen en oprecht even niet goed van. So what's next? Ik twijfel heel hard, tov cost basis is mijn verlies nog relatief 'beperkt', dus misschien beter gewoon cutten. Jij zit er al iets langer in, wat doe jij?

15% positie SIRI gekocht aan 21.20.
Redenen al paar keer gepasseerd op het forum, maar nu ook laatste earnings report bekeken.

Iedereen de NOVO-dip rond 44$ gekocht? Op een haar na geraakt en nu mooi omhoog.Kan ook 44$ zijn. Twijfel tussen 35 en 44$ momenteel. Als het daar geraakt, koop ik.
UNH is een koopmoment tussen nu en 225$, maar denk dat dat naar 225$ gaat.
Zonet ingestapt in CROX @ 78.40 USD
21/07 RKT @ 14,26$
Ik wacht tot onder 50$.Zonet ingestapt in CROX @ 78.40 USD
Ik heb geen LVMH
(Godzijdank)
Flashback Jan 2024
Maar ik twijfel wel opnieuw
Hoewel ik eerder zou zwichten voor Hermes nu.
Over LVMH gesproken: legendarische quote:

Als er commentaar komt op bv. NVO
Kan je al uw grafiekbeschouwingen eens in het TA topic posten aub ipv het hier te bevuilen met loutere opsommingen van beurskoersen, zonder enige inhoud?Iedereen de NOVO-dip rond 44$ gekocht? Op een haar na geraakt en nu mooi omhoog.