JanusDR
Well-known member
Een CRM? En wat is hun usp tegenover bv. Salesforce?Klaviyo ook fors hoger na Q2 resultaten vandaag. >70% van hun klanten komen via Shopify.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een CRM? En wat is hun usp tegenover bv. Salesforce?Klaviyo ook fors hoger na Q2 resultaten vandaag. >70% van hun klanten komen via Shopify.
Om het in Buffett familie taal in Munger zijn naam te quoten: “If all you ever did was buy high-quality stocks on the 200-week moving average, you would beat the S&P 500 by a large margin over time.”Stank voor dank, want je geeft hem eigenlijk nog een compliment met die 'random prijzen', aangezien random beurstransacties waarschijnlijk betere resultaten zullen geven dan zijn grafiekgeneuzel in het genre van Paul de Octopus![]()
De relevantie ontgaat mij, maar los daarvan is er exact 0% kans dat Munger de woorden "200-week moving average" gebruikt heeft, tenzij in een sarcastische betekenis.Om het in Buffett familie taal in Munger zijn naam te quoten: “If all you ever did was buy high-quality stocks on the 200-week moving average, you would beat the S&P 500 by a large margin over time.”
Google is your friend.De relevantie ontgaat mij, maar los daarvan is er exact 0% kans dat Munger de woorden "200-week moving average" gebruikt heeft, tenzij in een sarcastische betekenis.
Blijkbaar is Google niet jouw vriend, want dat is geen quote van Munger.Google is your friend.
Goeie tip, want als je letterlijk 1min googelt zal je erop uitkomen dat die "quote" van een shitpost op Twitter komt.Google is your friend.
dag is afgesloten aan 163, wat voor mij nog altijd 19% hoger is dan mijn gemiddelde aankoopEr was een andere earnings call waar je meer gewicht op had staan.
Soit AMD mist dus guidance, zware reactie van de markt en volgens mij een mogelijk koopmoment. Maar omdat Advanced Money Destroyer op hun elan doorgaat ten aanzien van beleggers kan je er bijna geld op gaan inzetten dat zij de eerste AI growth fear reacties gaan krijgen.

Dat is een behoorlijk defensief postje terwijl ik zei dat de markt basically overreageerde op de EC en er een mogelijk koopmoment is. Geen idee wat jij daarop opmaakt, maar ik zal dan maar wat letterlijker spreken : dat betekent dat ik investeren in AMD in essentie niet bijster dom vind, los van het feit dat ik ze al jaren zie laggen op vlak van beursprestaties wegens verscheidene redenen.dag is afgesloten aan 163, wat voor mij nog altijd 19% hoger is dan mijn gemiddelde aankoop
MI350 series chips zijn nauwelijks gestart met de verkoop, de resultaten daarvan ga je zien in de volgende earnings call. Quote mij dan maar nog eens om nog een mislukte poging te doen om mij af te breken
*edit*
hier een filmpke voor de andere leden die iets willen bijleren ipv de nvidia fanboy uit te hangen.
elk zijn manier
Alé, de Youtube filmpjes van complete rando's -inclusief onnozele thumbnails of debiel gezicht frontfoto- doen ook de intrede in het beurstopic.
"voor degenen die wat willen bijleren".
Ik moet ergens een manier zien te vinden om geld te verdienen met de totale enshittification van het internet.
zolang mijn portefeuille groeit is het al wat telt voor mijJe bent al een 4-5 maanden bezig met de beurs zeker?elk zijn manierzolang mijn portefeuille groeit is het al wat telt voor mij
langer, maar tis pas sedert een paar maanden dat ik er wat serieus geld kan ingooienJe bent al een 4-5 maanden bezig met de beurs zeker?
Ik moet ergens een manier zien te vinden om geld te verdienen met de totale enshittification van het internet.
We zullen allemaal kijken!Alé, de Youtube filmpjes van complete rando's -inclusief onnozele thumbnails of debiel gezicht frontfoto- doen ook de intrede in het beurstopic.
"voor degenen die wat willen bijleren".

Datacenter earnings waren toch gewoon zwak. Waar zit al die AI groei? Nu wordt er volop gezegd van te wachten op MI400, maar hetzelfde werd de afgelopen kwartalen ook telkens gezegd van MI350 en daarvoor MI300. Als puntje bij paaltje komt betaalt vrijwel iedereen nog steeds met goede reden de Nvidia premium. Zelfs als de MI400 hardware even capabel (of zelfs beter) is om AI training en inference te doen zit je nog steeds met een Nvidia ecosysteem dat veel volwassener is en zichzelf al bewezen heeft. In deze AI hype waar time = money speelt dat ook mee.Er was een andere earnings call waar je meer gewicht op had staan.
Soit AMD mist dus guidance, zware reactie van de markt en volgens mij een mogelijk koopmoment. Maar omdat Advanced Money Destroyer op hun elan doorgaat ten aanzien van beleggers kan je er bijna geld op gaan inzetten dat zij de eerste AI growth fear reacties gaan krijgen.
Een CRM? En wat is hun usp tegenover bv. Salesforce?
Ik verwacht eerder een vernoeming van zijn grootste fan, Lulplayer. De man zijn trauma's gaan naar ongekende hoogtes gaan.

Nu ja dat vind ik nu wel niet echt.Mr Slave is the new Gassy

)
)