Klassieke voorjaar

Welk team domineert het klassieke voorjaar ?

• UAE Team Emirates - XRG

Stemmen: 31 49,2%
  • Alpecin - Deceuninck

Stemmen: 14 22,2%
  • Team Visma | Lease a Bike

Stemmen: 7 11,1%
  • The wolfpack

Stemmen: 2 3,2%
  • Lotto, omdat het kan !

Stemmen: 2 3,2%
  • Lidl - Trek

Stemmen: 6 9,5%
  • Intermarché - Wanty

Stemmen: 0 0,0%
  • Bahrain - Victorious

• Red Bull - BORA - hansgrohe

• Een andere ploeg,...

Stemmen: 1 1,6%

• Totaal aantal stemmers
    63
Ah, ik dacht dat die ziek was geweest in de voorbije periode. Misschien vergis ik mij met iemand anders.

Nee (of toch niet dat ik weet), alle koersen gedaan die op zijn planning stonden. Misschien denk je het omdat hij op PCS er op stond voor Amstel lange tijd maar die niet gereden heeft, maar die koers stond dus nooit op de planning.

Stevig hondenweer toch voor het tweede jaar op rij voor de Waalse Pijl. Al zal vorig jaar nog iets erger geweest zijn, maar er zullen vandaag toch ook wel wat 'lijken' over de finish komen (en best veel renners afstappen).

amai hier in het westen toch redelijk weer vanmorgen wat regen maar niet zoals daar

SQS op kop zie ik die hebben er zin in

ah zonde wat een stom bochtje Skjelmose precies ferm pijn aan zijn elleboog, ook Van Wilder gevallen toch een ferme pion voor Evenepoel weg en ook eentje van UAE tegen de grond

Skjelmose rijd door nu goed de bussen staan niet ver kan dan afstappen

Hoezo rijdt Skjelmose nog verder? Die ploegleiding moet toch nog gewoon zeggen: neen. Kan amper staan of zijn stuur vasthouden

Hoezo rijdt Skjelmose nog verder? Die ploegleiding moet toch nog gewoon zeggen: neen. Kan amper staan of zijn stuur vasthouden
Ze laten een deel van de ploeg nu werken voor Skjelmose die gewoon beter kan opgeven en recupereren voor de rest van het seizoen.
Ik vind het toch ook geen goeie beslissing.

Ze laten een deel van de ploeg nu werken voor Skjelmose die gewoon beter kan opgeven.
Ik vind het toch ook geen goeie beslissing.

Bussen staan een kilometer verder dan waar hij viel hé. Die ploegmaten waren al gelost of vielen samen met Skjelmose dat is gewoon naar de bussen rijden waar de dokter en douches zich bevind.

Wat blijven ze toch bezig over die Cheravee die heeft er al meerdere keren ingezeten hé en toch gebeurde het toen ook op de Muur

Terug
Bovenaan