D dadash Well-known member 20 april 2025 #2.121 Wel uniek dat er ene keer iemand hem bijna kan terugpakken. Zelfs al lukt het niet dit is toch al een stap in de goeie richting
Wel uniek dat er ene keer iemand hem bijna kan terugpakken. Zelfs al lukt het niet dit is toch al een stap in de goeie richting
D dadash Well-known member 20 april 2025 #2.124 Hopelijk zijn zijn nek spieren goed getraind want zo vaak achterom kijken is hij allesbehalve gewend.
Hopelijk zijn zijn nek spieren goed getraind want zo vaak achterom kijken is hij allesbehalve gewend.
D dadash Well-known member 20 april 2025 #2.128 Slackmans zei: Ze rijden er naartoe! Klik om te vergroten... Dat doen ze nu al +10km ik wil ze er bij zien
Slackmans zei: Ze rijden er naartoe! Klik om te vergroten... Dat doen ze nu al +10km ik wil ze er bij zien
makila Well-known member Crowdfunder FE 20 april 2025 #2.131 Het gat klein houden en dan na de beklimming met twee er naartoe zou ik zeggen. Hij wacht .. met drie naar de finish?
Het gat klein houden en dan na de beklimming met twee er naartoe zou ik zeggen. Hij wacht .. met drie naar de finish?
S Slackmans Well-known member 20 april 2025 #2.132 dadash zei: Dat doen ze nu al +10km ik wil ze er bij zien Klik om te vergroten... Veel dichter nu hé
SomeDude Banned 20 april 2025 #2.134 Eagle` zei: Zouden we remco al durven opschrijven voor de Amstel ? Klik om te vergroten... Alcohol mag niet van zijn geloof
Eagle` zei: Zouden we remco al durven opschrijven voor de Amstel ? Klik om te vergroten... Alcohol mag niet van zijn geloof
D dadash Well-known member 20 april 2025 #2.136 HET IS GEBEURD. Een mirakel Pogacar moet ze laten terugkomen,.