belvedere86
Well-known member
Hoho José insinuaties aan het maken live op TV.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cadeau, chance… alstemblief mannen, kijk eens goed hoe pogi zelf in de fout gaat en vdp vroeger in de remmen gaat en de bocht dus wel haalt.Krijgt voor de tweede maal PR cadeau.
Beetje sportief blijven graag.
Heeft 0,0 met cadeau krijgen te maken. Zever zoals dit is de basis voor onzin zoals bidons gooien, met bier gooien, petje gooien en tuffen.
Degoutant overigens dat onsportief gedrag. Een bidon gooien…
Hoe kom je er zelf bij.
Misschien nog wat respijt geven na die verschrikkelijke val in de Vuelta, en die hoogtestage in Tenerife ipv koersdagen?
Het is duidelijk dat die hoogtestages niet genoeg helpen voor het klassieke werk.
Die is ook maar een jaar ouder dan VDP, Boonen was nog een pak ouder toen die bijna zijn laatste P-R pakte.
Niet nodig om dat als wat ne zever te bestempelen, ik geloof dat hij beter tot zijn recht zou komen in een andere ploeg.
Hij heeft ook veel een Visma te danken, maar op een gegeven moment is het voor beide partijen beter om uit elkaar te gaan.

Krijgt voor de tweede maal PR cadeau.
Ja Pogacar leek een klein gaatje te hebben maar VDP gebruikte zijn hoofd. Het is nog niet binnen maar .. grote kans dat VDP weg is.Toch knap hoe in de bocht vdp wel doorhad dat pogi net te hard ging en net iets vroeger in de remmen ging en zo de bocht wel haalde.
Beste stuurman van heel het peloton!
Tenzij hij lek rijdt is het binnen hé.MVDP heeft 'm in zijn zak.
Vorig jaar vergeten?Wel de saaiste PR sinds de solo van herr fabian.
Jammer dat Pedersen lek reed![]()
Idd, wel prachtige atleet maar ik verkies toch spanningVorig jaar vergeten?

Dat ze er bij visma alles aan doen om de grote klassiekers te winnen.Ik begrijp echt geen jota van wat je hier wil zeggen. But perhaps that is just me.
KetonenHet is de koers van de "flesjes". Wat zat er in het flesje van Pogi? José was er niet gerust in. En VDP die een flesje vol in het gezicht krijgt.