Klassieke voorjaar

Welk team domineert het klassieke voorjaar ?

• UAE Team Emirates - XRG

Stemmen: 31 49,2%
  • Alpecin - Deceuninck

Stemmen: 14 22,2%
  • Team Visma | Lease a Bike

Stemmen: 7 11,1%
  • The wolfpack

Stemmen: 2 3,2%
  • Lotto, omdat het kan !

Stemmen: 2 3,2%
  • Lidl - Trek

Stemmen: 6 9,5%
  • Intermarché - Wanty

Stemmen: 0 0,0%
  • Bahrain - Victorious

• Red Bull - BORA - hansgrohe

• Een andere ploeg,...

Stemmen: 1 1,6%

• Totaal aantal stemmers
    63
Toch ook zot hoe weinig VDP lek rijdt
Heeft ook veel te maken met zijn skills hoor.
Misschien dat het wel eens voor Jasper is deze keer. Mathieu zal het hem wel gunnen. En het helpt dat Pogacar het hem ook zou gunnen.
Dat zou wel ne hele grote cadeau zijn. Gaat niet gebeuren denk ik.
Het jammere voor Van Aert is dat de focus al een paar jaar op deze week ligt zonder veel resultaat... Heb de indruk dat het toch beter ging met meer koersdagen in de benen.
Of sinds hij veldcross naar achter heeft geschoven. Komt misschien over één uit?

Nu ivm al dat gezaag op VA ... Na zijn heel zware val: 2des, 4des en nu top-10?
Misschien moeten we gewoon blij zijn dat hij terug op een redelijk niveau zit en werd er te snel te veel van verwacht?

Maar de raad die ik (en ook anderen) hier geven vind ik wel een goeie: VA moet de volgende jaren ook gewoon méér koersritme opdoen wil hij een kans maken om ooit nog de Ronde van Vlaanderen of PRB te winnen.

Maar de raad die ik (en ook anderen) hier geven vind ik wel een goeie: VA moet de volgende jaren ook gewoon méér koersritme opdoen wil hij een kans maken om ooit nog de Ronde van Vlaanderen of PRB te winnen.

Denk je dat echt?
Het enige wat hij wil is de grootste koersen in het voorjaar winnen. Het enige wat zijn ploeg wil is de grootste koersen in het voorjaar winnen.
Ze doen daar alles aan. Dus dat koersritme dat kan je wel vergeten.

Toch wel duidelijk gevallen in het begin

Da kan toch geen deugd doen :headshake:

Nu ivm al dat gezaag op VA ... Na zijn heel zware val: 2des, 4des en nu top-10?
Misschien moeten we gewoon blij zijn dat hij terug op een redelijk niveau zit en werd er te snel te veel van verwacht?

Maar is dat niet de grote kritiek die Van Aert (en eigenlijk Visma in het algemeen) krijgt? Hij mag minder zijn, hij heeft veel meegemaakt, hij wordt een dag ouder, etc. Maar het is zijn eigen keuze om zo weinig te rijden, koersen als MSR te skippen met het oog op 2 monumenten waar hij dan eigenlijk nooit meedoet om te winnen.

Terug
Bovenaan