Yup 1x PRB gewonnen tegen VA die toen in de vorm van zijn leven zat nadat VA lek reed.Toch ook zot hoe weinig VDP lek rijdt
En nu Pedersen ..
Maar VDP zelf? Nope.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yup 1x PRB gewonnen tegen VA die toen in de vorm van zijn leven zat nadat VA lek reed.Toch ook zot hoe weinig VDP lek rijdt
BrokkenpilootWTF Philipsen efkes zowel Pogi ald VDP raken
Heeft ook veel te maken met zijn skills hoor.Toch ook zot hoe weinig VDP lek rijdt
Dat zou wel ne hele grote cadeau zijn. Gaat niet gebeuren denk ik.Misschien dat het wel eens voor Jasper is deze keer. Mathieu zal het hem wel gunnen. En het helpt dat Pogacar het hem ook zou gunnen.
Of sinds hij veldcross naar achter heeft geschoven. Komt misschien over één uit?Het jammere voor Van Aert is dat de focus al een paar jaar op deze week ligt zonder veel resultaat... Heb de indruk dat het toch beter ging met meer koersdagen in de benen.

Maar de raad die ik (en ook anderen) hier geven vind ik wel een goeie: VA moet de volgende jaren ook gewoon méér koersritme opdoen wil hij een kans maken om ooit nog de Ronde van Vlaanderen of PRB te winnen.
Da kan toch geen deugd doenToch wel duidelijk gevallen in het begin
![]()
Van Aert loopt bij vroege val schade op aan al geteisterde knie, ook Stuyven en Philipsen tegen de grond
Nervositeit alom in de aanvangsfase van <a href="https://www.hln.be/wielrennen/peloton-bezig-aan-eerste-kasseistroken-nadat-van-aert-philipsen-en-stuyven-al-tegen-de-grond-gingen~ac67fca6/" target="_blank">Parijs-Roubaix</a>. En dat bleef niet zonder gevolgen. Nog voor de eerste kasseistrook van...www.hln.be

Nu ivm al dat gezaag op VA ... Na zijn heel zware val: 2des, 4des en nu top-10?
Misschien moeten we gewoon blij zijn dat hij terug op een redelijk niveau zit en werd er te snel te veel van verwacht?
Maar de raad die ik (en ook anderen) hier geven vind ik wel een goeie: VA moet de volgende jaren ook gewoon méér koersritme opdoen wil hij een kans maken om ooit nog de Ronde van Vlaanderen of PRB te winnen.
Pogacar ziet er opeens 10 keer beter uit dan een dik uur geleden hé.