Klassieke voorjaar

Welk team domineert het klassieke voorjaar ?

• UAE Team Emirates - XRG

Stemmen: 31 49,2%
  • Alpecin - Deceuninck

Stemmen: 14 22,2%
  • Team Visma | Lease a Bike

Stemmen: 7 11,1%
  • The wolfpack

Stemmen: 2 3,2%
  • Lotto, omdat het kan !

Stemmen: 2 3,2%
  • Lidl - Trek

Stemmen: 6 9,5%
  • Intermarché - Wanty

Stemmen: 0 0,0%
  • Bahrain - Victorious

• Red Bull - BORA - hansgrohe

• Een andere ploeg,...

Stemmen: 1 1,6%

• Totaal aantal stemmers
    63
Als ik Pogi was ik nam niet meer over, Mathieu kon in duo met hem verder gereden hebben en wou persé wachten. Dat ze het dan maar oplossen.

Misschien dat het wel eens voor Jasper is deze keer. Mathieu zal het hem wel gunnen. En het helpt dat Pogacar het hem ook zou gunnen.

Toch ook zot hoe weinig VDP lek rijdt

Ja, technisch perfectie, maar ook qua positionering (wat vroeger nog een probleem was) waardoor die gewoon altijd goed voor zich kan kijken de het juiste, meest veilige pad kan volgen. Natuurlijk ook nog altijd geluk mee te maken (zoals bij Pedersen nu), maar toch

Het jammere voor Van Aert is dat de focus al een paar jaar op deze week ligt zonder veel resultaat... Heb de indruk dat het toch beter ging met meer koersdagen in de benen.

Ik kan me alleen niet snappen dat die groep erachter echt niets dichter komt, want als ik naar die kopgroep kijk heb ik niet het gevoel dat die alles aan het pushen zijn voor een gat te maken.

Als Jasper het al kan ...
Ik denk dat je heel sterk de aerobe motor van Phillipsen onderschat.
Plus dat hij wel de body heeft voor goed te zijn in dit werk.
Misschien dat het wel eens voor Jasper is deze keer. Mathieu zal het hem wel gunnen. En het helpt dat Pogacar het hem ook zou gunnen.
lol.
Deze koers geef je niet weg. Daar rij je als ploeg tot de safe zone en bekamp je mekaar daar.
Het lijkt me ook wel zo dat MVDP de betere is.

Terug
Bovenaan