D dadash Well-known member 6 april 2025 #1.262 Benieuwd of Pogacar met VDP meerijd na de Paterberg straks. Daar ligt de kans voor de rest dat die 2 elkaar neutraliseren.
Benieuwd of Pogacar met VDP meerijd na de Paterberg straks. Daar ligt de kans voor de rest dat die 2 elkaar neutraliseren.
Archaos Well-known member Crowdfunder FE 6 april 2025 #1.263 Ah, ze zijn terug. Wout kan zelfs nog winnen Dat gaat subiet heel hard gaan op de Kwaremont
E E-gised Active member 6 april 2025 #1.264 Ze blijven wel terugkomen, hopelijk kunnen ze volgen bergop
Pieterjan94 Well-known member 6 april 2025 #1.265 Wie als eerste weggeraakt blijft weg denk ik, 't is echt zo een koers. Op z'n bettiols op kousenvoeten
Wie als eerste weggeraakt blijft weg denk ik, 't is echt zo een koers. Op z'n bettiols op kousenvoeten
E E-gised Active member 6 april 2025 #1.267 Maar wat een form heeft WVA, niet gedacht in de e3, geeft wel hoop voor prbx !
D dadash Well-known member 6 april 2025 #1.270 Pieterjan94 zei: Wie als eerste weggeraakt blijft weg denk ik, 't is echt zo een koers. Op z'n bettiols op kousenvoeten Klik om te vergroten... Bettiol reed weg op de Kwaremont daar was niks kousenvoeten aan die was die dag gewoon de beste.
Pieterjan94 zei: Wie als eerste weggeraakt blijft weg denk ik, 't is echt zo een koers. Op z'n bettiols op kousenvoeten Klik om te vergroten... Bettiol reed weg op de Kwaremont daar was niks kousenvoeten aan die was die dag gewoon de beste.
Tah_b00nz0r Well-known member 6 april 2025 #1.271 zouden ze na het duo kwaremont - paterberg nog eens terug komen als VDP en Pogacar de rest er nog is afrijden?
zouden ze na het duo kwaremont - paterberg nog eens terug komen als VDP en Pogacar de rest er nog is afrijden?
Neef Jo Well-known member 6 april 2025 #1.273 Mooie spannende koers, niet verwacht eigenlijk. Komaan Wout!
Reverz Well-known member 6 april 2025 #1.274 Als Pogacar er sebiet niet van af geraakt zou hij paradoxaal wel eens veel meer kans kunnen hebben met deze 5 dan met enkel Mathieu...
Als Pogacar er sebiet niet van af geraakt zou hij paradoxaal wel eens veel meer kans kunnen hebben met deze 5 dan met enkel Mathieu...
Nattefrost Well-known member 6 april 2025 #1.275 Toch een speciaal koerske dit. Je denkt elke keer dat die 2 weg zijn, en toch komen er weer terug. Volgende keer zal het wel prijs zijn zeker?
Toch een speciaal koerske dit. Je denkt elke keer dat die 2 weg zijn, en toch komen er weer terug. Volgende keer zal het wel prijs zijn zeker?
K Klopgeest Well-known member 6 april 2025 #1.276 Wout die grabbelt naar eten en constateert dat de niets meer is?