Klassieke voorjaar

Welk team domineert het klassieke voorjaar ?

• UAE Team Emirates - XRG

Stemmen: 31 49,2%
  • Alpecin - Deceuninck

Stemmen: 14 22,2%
  • Team Visma | Lease a Bike

Stemmen: 7 11,1%
  • The wolfpack

Stemmen: 2 3,2%
  • Lotto, omdat het kan !

Stemmen: 2 3,2%
  • Lidl - Trek

Stemmen: 6 9,5%
  • Intermarché - Wanty

Stemmen: 0 0,0%
  • Bahrain - Victorious

• Red Bull - BORA - hansgrohe

• Een andere ploeg,...

Stemmen: 1 1,6%

• Totaal aantal stemmers
    63
Trek & Visma gewoon op een deal gooien om beurtelinks aan te vallen, laat VDP & Pogi de kastanjes maar uit het vuur halen!

edit: fuck net niet bijgeraakt :x

Ik vraag mij wel af als Pogacar en vdP straks samen boven komen op de Pater wat er dan gaat gebeuren. Gaat hij zich dan wéér kansloos naar de slachtbank laten leiden? Nee toch?

Waar zijn de jaren dat Pedersen op 100km van de meet op één of andere scrub helling plots en onverwacht kansloos gelost werd hier in Vlaanderen :unsure:

Pedersen ging daarnet, letterlijk iedereen bleef zetten. Van Aert zet 15 seconden later aan en vdP en Pogacar zitten er bovenop...
Dat is toch gewoon MVDP en Pogacar dat even pokeren en hopen dat iemand anders eerst reageert.

Oei, dat snap ik nu ook niet helemaal Wout…

Zo wat leuke visuals met welke hellingen er nog aankomen, zou toch wel mogen in deze tijd

Mis ik ook. Even vlug een andere tab geopend. En het is bijna op. Nog de Kruisberg/Hotond nog 26km te gaan dan dan de Kwaremont 16km te gaan en dan nog de Paterberg en dan nog 13km. We zijn er bijna.

3e plaats zit er nog steeds in voor Wout. Hopelijk voor hem is Pedersen te veel over zijn toeren gegaan. Podium zou toch wel een hele mooie opsteker zijn.

Ik vraag mij wel af als Pogacar en vdP straks samen boven komen op de Pater wat er dan gaat gebeuren. Gaat hij zich dan wéér kansloos naar de slachtbank laten leiden? Nee toch?
Heel benieuwd, torpederen op de Pater zal niet werken, dus dan moet die toch echt gaan bluffen en gewoon inhouden ofzo? Echt geen idee

Moeilijk in te schatten wie van de twee beter is, VDP wel teveel met zijn krachten gewoekerd vandaag imo.

Zeker 2-3 keer slecht gepositioneerd waardoor ie van veel te ver moest komen telkens.

Terug
Bovenaan