Klassieke voorjaar

Welk team domineert het klassieke voorjaar ?

• UAE Team Emirates - XRG

Stemmen: 31 49,2%
  • Alpecin - Deceuninck

Stemmen: 14 22,2%
  • Team Visma | Lease a Bike

Stemmen: 7 11,1%
  • The wolfpack

Stemmen: 2 3,2%
  • Lotto, omdat het kan !

Stemmen: 2 3,2%
  • Lidl - Trek

Stemmen: 6 9,5%
  • Intermarché - Wanty

Stemmen: 0 0,0%
  • Bahrain - Victorious

• Red Bull - BORA - hansgrohe

• Een andere ploeg,...

Stemmen: 1 1,6%

• Totaal aantal stemmers
    63
Idd vind ik nu ook wel overdreven - alsof het de eerste keer is dat 'm op die hellingen eraf wordt gereden

Edit: Stuyven wel relatief in een zetel, stel je voor

Doet echt pijn, maar WVA is echt gewoon slecht.
Echt gewoon slecht. Ook voor Roubaix kan je dit vergeten.
Zo slecht is niet, in stijgende lijn imo. Explosieve inspanning moet ie duidelijk zijn meerdere erkennen, grote molen gaat hem beter afgaan volgende week 100%

Dat Pedersen moet meerijden volgens José snap ik nu wel echt niet. "Hij is kopman" En dan? Gewoon recupereren en hopen dat je kan volgen op die laatste beklimmingen.

Die 3 van Visma moeten gewoon samenblijven om er dan nà de Paterberg gewoon terug naartoe te rijden :unsure:

Waar zijn de jaren dat Pedersen op 100km van de meet op één of andere scrub helling plots en onverwacht kansloos gelost werd hier in Vlaanderen :unsure:

Pedersen mag helemaal niet wegrijden hoor
Pedersen ging daarnet, letterlijk iedereen bleef zetten. Van Aert zet 15 seconden later aan en vdP en Pogacar zitten er bovenop...

Ik snap zelfs niet dat Pogacar meerijdt, laat staan Pedersen. Ik zou hen zijnde MvDP al het werk laten doen. Hij rijdt alles omhoog met de vingers in de neus.

Oei, dat snap ik nu ook niet helemaal Wout…

Zo wat leuke visuals met welke hellingen er nog aankomen, zou toch wel mogen in deze tijd

Terug
Bovenaan