Klassieke voorjaar

Welk team domineert het klassieke voorjaar ?

• UAE Team Emirates - XRG

Stemmen: 31 49,2%
  • Alpecin - Deceuninck

Stemmen: 14 22,2%
  • Team Visma | Lease a Bike

Stemmen: 7 11,1%
  • The wolfpack

Stemmen: 2 3,2%
  • Lotto, omdat het kan !

Stemmen: 2 3,2%
  • Lidl - Trek

Stemmen: 6 9,5%
  • Intermarché - Wanty

Stemmen: 0 0,0%
  • Bahrain - Victorious

• Red Bull - BORA - hansgrohe

• Een andere ploeg,...

Stemmen: 1 1,6%

• Totaal aantal stemmers
    63
Schade minder groot dan verwacht eigenlijk :unsure:

Van Aert cava maar het was niet zonder moeite denk ik. Pedersen ook geen overschot leek mij. Maar ze zijn mee!

Koppenberg? Pogacar gaat sebiet iedereen vermorzelen op de Kwaremont hoor, vdP gaat nog mee kunnen maar de rest moet niet hopen.

Ik begrijp niet dat ze (de anderen) wachten tot nu... een paar jaar geleden werd de finale vanop 80km+ geopend... Pedersen heeft zo ooit eens gelek 2m30 gehad dacht ik en die pakten ze ook nog terug.
Van Aert en Jorgenson waren precies heel makkelijk mee. En Van Der Poel heeft ze toch ook weer snel bijgehaald.
Pogacar nog niet verschroeiend uitgehaald?

Koppenberg? Pogacar gaat sebiet iedereen vermorzelen op de Kwaremont hoor, vdP gaat nog mee kunnen maar de rest moet niet hopen.

Ik begrijp niet dat ze (de anderen) wachten tot nu... een paar jaar geleden werd de finale vanop 80km+ geopend... Pedersen heeft zo ooit eens gelek 2m30 gehad dacht ik en die pakten ze ook nog terug.
Dat is dus al niet gebeurd. Maar dan nog, waar zouden die andere (VA/Pedersen/Jorgenson) naartoe rijden? UAE zat daar nog met genoeg volk om te controleren richting Kwaremont. Geloof nooit dat ze die mannen ver gingen laten wegrijden hoor.

Dit leek me nog geen mega cartouche van Pogacar, eerder eens stevig testen. Ik vermoed toch dat het volgende keer enkel VDP en hij zullen zijn, maar goed dat van Aert hier nog vlot mee was in elk geval.

Mats moet nu eens ergens tussenin gaan en zien wat de reactie is, gaan echt naar elkaar kijken imo.
Betwijfel ik. Is een beetje het ‘probleem’ met deze toppers, die vlammen gewoon. Veel zal er niet getwijfeld of gewacht worden

Voila, die 2 zijn gewoon zo sterk dat het weinig uitmaakt. 2 trappen en ze zijn er mee weg.

VA verloor daar wat uit zijn zakken

Jammer. Na 2e kwaremont leek het leuk van hey we hebben nog een wedstrijd maar kijk een berg verder en de orde is hersteld

EDIT: Pedersen komt terug het kan nog

was trouwens Stuyven daar ook mee?

Terug
Bovenaan