Klassieke voorjaar

Welk team domineert het klassieke voorjaar ?

• UAE Team Emirates - XRG

Stemmen: 31 49,2%
  • Alpecin - Deceuninck

Stemmen: 14 22,2%
  • Team Visma | Lease a Bike

Stemmen: 7 11,1%
  • The wolfpack

Stemmen: 2 3,2%
  • Lotto, omdat het kan !

Stemmen: 2 3,2%
  • Lidl - Trek

Stemmen: 6 9,5%
  • Intermarché - Wanty

Stemmen: 0 0,0%
  • Bahrain - Victorious

• Red Bull - BORA - hansgrohe

• Een andere ploeg,...

Stemmen: 1 1,6%

• Totaal aantal stemmers
    63
Op zich mooi van Visma, goed voor het vertrouwen, maar ik zou nu ook niet te grote conclusies trekken voor RvV.. daarvoor is het niveauverschil met de G2 gewoon te groot imo

Voor PR zie ik tactisch meer mogelijkheden!

Gaan ook nog eens veel Belgen in de top 10 krijgen als die tweede groep weg is van dat grotere groepje daarachter, waaronder Livyns. Die verdient dat ook echt.

De Bondt toch ook echt een onderschatte renner. Ooit een beetje gek dat die Belgisch kampioen werd, maar erna toch veel mooie dingen gedaan. Was hier vorig jaar ook al top 10 denk ik, maar toen vanuit de vlucht.

Is WVA een betere sprinter dan Powless?
Sommigen hier beweren dat Van Aert al zijn Tour ritten heeft gewonnen in een sprint :unsure: dus ik denk dat dat een vrij safe bet is. Maar goed, Van Aert heeft zich in het verleden nog wel al eens verslikt in een sprint die hij altijd had moeten winnen.

QS-Stannard in de maak?

Ze doen het al slimmer en zetten VA in Powless zijn wiel. Boonen reed gewoon vol mee en Stannard deed niks. De groep zat toen ook veel dichter met een hele sterke Vanmarcke er vlak achter waardoor die 3 van QS toen vol doorreden met Stannard die al eens won in het wiel.

Wout moet zo dadelijk gewoon aanvallen, geen risico nemen. Powless gaat hoogstens zélf het gat dichtrijden, maar om dan te counteren met die 2 andere Visma's in zijn wiel, dat zie ik niet gebeuren.

Wout moet zo dadelijk gewoon aanvallen, geen risico nemen. Powless gaat hoogstens zélf het gat dichtrijden, maar om dan te counteren met die 2 andere Visma's in zijn wiel, dat zie ik niet gebeuren.

Dat is juist meer risico dan sprinten toch? Dat is toch exact hoe Stannard gewonnen heeft? Boonen viel zelf aan en Stannard hield die op 15meter en liet Boonen zich kapot rijden. Ik zeg niet dat Powless dat kan, maar spurt lijkt me nu toch geen risico. Van Aert is veel sneller hé.

Dat is juist meer risico dan sprinten toch? Dat is toch exact hoe Stannard gewonnen heeft? Boonen viel zelf aan en Stannard hield die op 15meter en liet Boonen zich kapot rijden. Ik zeg niet dat Powless dat kan, maar spurt lijkt me nu toch geen risico. Van Aert is veel sneller hé.
Say what? :tongue:

Terug
Bovenaan