Klassieke voorjaar

Welk team domineert het klassieke voorjaar ?

• UAE Team Emirates - XRG

Stemmen: 31 49,2%
  • Alpecin - Deceuninck

Stemmen: 14 22,2%
  • Team Visma | Lease a Bike

Stemmen: 7 11,1%
  • The wolfpack

Stemmen: 2 3,2%
  • Lotto, omdat het kan !

Stemmen: 2 3,2%
  • Lidl - Trek

Stemmen: 6 9,5%
  • Intermarché - Wanty

Stemmen: 0 0,0%
  • Bahrain - Victorious

• Red Bull - BORA - hansgrohe

• Een andere ploeg,...

Stemmen: 1 1,6%

• Totaal aantal stemmers
    63
Ik word echt kwaad van zo een dingen. Zo typisch Belgisch. Kakken op hun eigen ploegen. En ge brengt die ploegen alleen maar meer in de problemen daarmee, want sponsors zien dat ook.

Maakt toch niks uit of het nu een Belgische, Franse of Engelse ploeg is?
Als het vierkant draait dan draait het vierkant.

Het punt is eerder dat men net de moeite doet om het te benoemen net omdat het een Belgische ploeg is. Kakken op AG2R omdat ze altijd siroop in hun drinkbussen doen of Arkea omdat ze nog altijd 6u gaan rijden met enkel een stokbrood en wat druivensap, who cares.

Lotto heeft grote stappen gezet, maar ze kwamen dan ook van ver, maar ze zijn er nog lang niet hoor.
Want elke keer je denkt dat alles nu onder controle is dan komen ze wel iets nieuws. Dat Bakelants dit doet uit zuivere rancune is goedkoop, en klopt natuurlijk niet.
Zijn hele historie met Lotto zal bijdragen aan het feit dat hij weinig terughoudend zal zijn als hij kritiek uit, maar hij heeft wel een punt.
En ja De Lie had Lyme, maar het is ook wel zo dat de ploeg daar gewoon niet goed mee omgegaan is.

Maakt toch niks uit of het nu een Belgische, Franse of Engelse ploeg is?
Als het vierkant draait dan draait het vierkant.

Het punt is eerder dat men net de moeite doet om het te benoemen net omdat het een Belgische ploeg is. Kakken op AG2R omdat ze altijd siroop in hun drinkbussen doen of Arkea omdat ze nog altijd 6u gaan rijden met enkel een stokbrood en wat druivensap, who cares.

Lotto heeft grote stappen gezet, maar ze kwamen dan ook van ver, maar ze zijn er nog lang niet hoor.
Want elke keer je denkt dat alles nu onder controle is dan komen ze wel iets nieuws. Dat Bakelants dit doet uit zuivere rancune is goedkoop, en klopt natuurlijk niet.
Zijn hele historie met Lotto zal bijdragen aan het feit dat hij weinig terughoudend zal zijn als hij kritiek uit, maar hij heeft wel een punt.
En ja De Lie had Lyme, maar het is ook wel zo dat de ploeg daar gewoon niet goed mee omgegaan is.

Alé here we go again. Geloof wat ge wilt, maakt mij niet uit. Feiten zijn feiten en leugens zijn leugens. Kritiek geven kan, maar niet als je flagrante leugens gaat vertellen of zaken in een bepaald verkeerd licht gaat plaatsen om uw punt te maken. Dat is een analist of journalist onwaardig.

Absoluut complete zever dat de ploeg zogezegd slecht is omgegaan met het feit dat De Lie Lyme had. Helemaal op niets gebaseerd. Ze wisten pas weken nadat hij uit competitie was wat er exact aan de hand was en een maand later was hij alweer aan het winnen, nadien werd hij Belgisch kampioen en reed hij een zeer degelijke Tour, gevolgd door een goed najaar. In welke wereld is dat slecht omgaan ermee.

En ja ik vind het verkeerd dat een platform als de openbare omroep gebruikt wordt om enkel negatief te zijn over Belgische ploegen. Het is niet enkel Lotto (als zijn ze het wel waarop de focus meestal ligt), ook Quick Step heeft er al onterecht van langs gekregen vorig jaar. Belgische ploegen hebben het al moeilijk genoeg, nog meer negatief helpt niets en is ook gewoon typisch Belgisch. Bakelants is niet meer dan een zagevent die enkel negatief kan zijn over alles en iedereen en denkt dat hij alles beter weet terwijl de meeste van zijn voorspellingen nooit uitkomen. Ik vind dat maar niets, maar dat is een persoonlijke mening ja, als gij dat toffe entertainment vindt is dat ook ok. Zolang hij dat doet met fatsoenlijke argumenten en feiten, kan ik er niets van zeggen, maar dat is heel vaak niet het geval.

Zelfs in dit veld krijgt VA geen 3 sterren meer van Sporza... Een dikke maand geleden waren die 3 sterren nog onvoorwaardelijk voor Kuurne ondanks een matige prestatie in de Omloop. Het sentiment kan soms snel keren... :laugh: Of moet ik toch nog gaan geloven dat er een soort ratio in het systeem kan sluipen? :unsure:

Allé lap, Magnier weeral gevallen. Heeft die der de laatste weken nu al niet dikwijls (bij) gelegen of verbeeld ik mij dat nu?

Het is natuurlijk zonder VDP en Pogacar. Maar de Visma's zijn duidelijk in hun gat gebeten en pisnijdig na hun eerdere slechte prestatie.
En id de rest lag precies even te slapen.

De rest liggen slapen of zo.
Denk ook de wind die zen werk doet... op het moment dat Hageness op kant ging en Affini overnam zag je het scheuren tussen Jorgenson & Van Baarle. Die man van FDJ die daar net achter reed (niet Kung denk ik, die zat nog 1 of 2 plaatsen verder) had het niet direct gezien en kreeg nadien ondanks een stevige inspanning het gat niet terug dicht.

Mooie strijd alleszins en Pedersen die nu ak zélf moet rijden in het peloton zegt het alles. Het is mano a mano.

Terug
Bovenaan