Klassieke voorjaar

Welk team domineert het klassieke voorjaar ?

• UAE Team Emirates - XRG

Stemmen: 31 49,2%
  • Alpecin - Deceuninck

Stemmen: 14 22,2%
  • Team Visma | Lease a Bike

Stemmen: 7 11,1%
  • The wolfpack

Stemmen: 2 3,2%
  • Lotto, omdat het kan !

Stemmen: 2 3,2%
  • Lidl - Trek

Stemmen: 6 9,5%
  • Intermarché - Wanty

Stemmen: 0 0,0%
  • Bahrain - Victorious

• Red Bull - BORA - hansgrohe

• Een andere ploeg,...

Stemmen: 1 1,6%

• Totaal aantal stemmers
    63
Het is zeker nog niet helemaal over hé. 2e groep komt aansluiten aan daar zullen wel knechten in zitten van Intermarché, Alpecin, QS, Bora, etc.

Of als er een waaier ontstaat en die echt samenwerkt maar dat zal moeilijk worden met de afstoppers van Lidl.

lol Philipsen rijd lek op de plugstreets en nu willen Karl en Jose ze eruit.

Ik ben er altijd al tegen geweest dus van mij mogen die eruit hoor. GW is de Kemmel niet de Strade van W-Vlaanderen.

Ze kunnen er nog altijd naartoe imo, ze komen dichter terwijl ze niet eens doorrijden. Maar die sprintersteams moeten wel snel hun krachten gaan bundelen en niet nadenken over leadouts en blabla, anders sprint ge voor de 2e plaats ja.

Het kan nog spannend worden. Maar Pedersen is gene gewone en het peloton de krachten bundelen is ook niet makkelijk. Daar straks was Philipsen zelf op kop aan het rijden.

5 teams aan het werken, maar ze maken geen tijd goed :biglaugh:
Nu ik hoop wel gewoon dat Mads het haalt, ik vind zo een solo's saai, ma de manier waarom andere teams gekoerst hebben is toch ook maar lelijk (al was dat ergens te verwachten). Buiten Alpecin en Philipsen, die hebben gewoon pech gehad. Rijdt Philipsen niet lek is die nu samen weg met Pedersen.

Uno-X, EF, Soudal, Alpecin hebben nu toch allemaal baat bij een goed draaiend peloton?
En dan ziet ge 3-4 man van Lidl zitten in de eerste 7 renners van't peloton :D

5 teams aan het werken, maar ze maken geen tijd goed :biglaugh:

Wind mee hé maakt een wereld van verschil. Die gaat niet kapot gaan. Laat hem die laatste 35km tegen de wind beuken en hebben ze een kans maar nu vliegt die naar Wevelgem.

56 km/u daar straks in beeld dat is vliegen

Wind mee hé maakt een wereld van verschil. Die gaat niet kapot gaan. Laat hem die laatste 35km tegen de wind beuken en hebben ze een kans maar nu vliegt die naar Wevelgem.

Vorig jaar was dat deels ook en toen verloren Van der Poel en Pedersen echt nog veel. Daarom dat ik het gevoel had dat het nog ging spannen, ma hij verliest echt weinig inderdaad. Hij moet al gaan stilvallen.

UNO X enige team dat lettelrijk al hun knechten durft op te souperen.

QS houdt Van Lerberghe over, Intermarché doet niets want ze wachten altijd totdat het te laat is, EF is ook al gestopt. Tja

Hier zijn dus ploegen die met meerdere mannen willen sprinten voor punten hé... UCI moet daar toch echt iets aan gaan doen.

Ma bon, Pedersen oververdiende winnaar. Ook al is hier voor de zoveelste keer echt niets aan. Ik vind het maar niets als Van der POel het doet, als Pogacar het doet, dus ook niet als Pedersen het doet, al had ik bij die laatste tenminste het geloof dat hij wat kon stilvallen.

Op 4.5km van de finish denkt Karl van nu is het moment om de resultaten van Catalonië door te geven, een koers die al 3 uur is afgelopen.

Hier zijn dus ploegen die met meerdere mannen willen sprinten voor punten hé... UCI moet daar toch echt iets aan gaan doen.

Ma bon, Pedersen oververdiende winnaar. Ook al is hier voor de zoveelste keer echt niets aan. Ik vind het maar niets als Van der POel het doet, als Pogacar het doet, dus ook niet als Pedersen het doet, al had ik bij die laatste tenminste het geloof dat hij wat kon stilvallen.

Pedersen heeft dit nog niet zo vaak gedaan dus ik kan het van hem wel een keer hebben.

Terug
Bovenaan