NemesisBE
Well-known member
haha, schoon, madam.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mij inziens ook niet. Ik zie het rendement niet van al die stages dit seizoen.Van Aert komt duidelijk te kort. Zal heel misschien in Roubaix iets kunnen betekenen hopelijk. Maar die voorbereiding is toch echt wel iets om bij stil te staan. Geen veldritten rijden bijna onder motto dat hij wil pieken in voorjaar en dan nog eens een week vr de ronde in koers komen. Nee dat is niet de juiste aanpak mijn inziens.
Eerlijk gezegd twijfel ik hoor. Bekijk eens Van Aert zijn palmares. Zo vet is da ni ze.En wie zijn palmares zou je liever hebben ?
VA vooral veelzijdig palmares... Maar tis al een tijdje gedaan. Vdp is de 1dagsrenner.Eerlijk gezegd twijfel ik hoor. Bekijk eens Van Aert zijn palmares. Zo vet is da ni ze.
Stijn Devolder heeft 2 keer de Ronde van Vlaanderen gewonnen. Misschien wel de belangrijkste koers in Vlaanderen.
Eerlijk gezegd twijfel ik hoor. Bekijk eens Van Aert zijn palmares. Zo vet is da ni ze.
Stijn Devolder heeft 2 keer de Ronde van Vlaanderen gewonnen. Misschien wel de belangrijkste koers in Vlaanderen.
Die twee keer RVV is ook wel het enige echt van betekenis natuurlijk: PCSEerlijk gezegd twijfel ik hoor. Bekijk eens Van Aert zijn palmares. Zo vet is da ni ze.
Stijn Devolder heeft 2 keer de Ronde van Vlaanderen gewonnen. De mooiste/belangrijkste koers in Vlaanderen.
Als ge de media aandacht van die 2 coureurs bekijkt zou je denken dat Van Aert 10 keer het palmares van Stijn Devolder heeft. Het ligt dichter bij elkaar dan er veel denken.Ok dan, ... Jij als Vlaming zet 2x de RVV en 2x de ronde van België boven
Ik heb dan toch liever
MSR /Strade / GW / 2x E3 / Amstel / OHN / KBK / 9 etappes in de tour / 3 etappes in de Vuelta / groene trui /
Inderdaad dat is echt niet vet ...
Als ge de media aandacht van die 2 coureurs bekijkt zou je denken dat Van Aert 10 keer het palmares van Stijn Devolder heeft. Het ligt dichter bij elkaar dan er veel denken.
Boonen, Museeuw, etc... hun palmares is vele malen dat van Van Aert.
En vorig jaar deden ze exact hetzelfde als dit jaar en waren als ploeg succesvol of niet tot de valpartij ?
OHN / KBK / DDV / zonder val kan Wout er normaal ook voor sprinten in de E3 / Gent Wevelgem stond de b-ploeg.
En Visma zit terug in de groep die klappen vangt
Laporte is terug ziek
Campenaerts is ook weer ziek
Jorgenson is een goeie renner maar geen klassieke renner om een monument te winnen tegen de klassieke toppers
Van Hooydonck die ze toch moeilijker dan gedacht kunnen vervangen
Ook nog 2 olympische medailles waar vele sporters jaloers op zullen zijn.Ok dan, ... Jij als Vlaming zet 2x de RVV en 2x de ronde van België boven
Ik heb dan toch liever
MSR /Strade / GW / 2x E3 / Amstel / OHN / KBK / 9 etappes in de tour / 3 etappes in de Vuelta / groene trui /
Inderdaad dat is echt niet vet ...
1 monument. Maar ja, WVA staat niet meer bij de favorieten in de topklassiekers, dat is duidelijk.Iedereen over VA zijn val teveel. Is al jaren zo dat hij in het voorjaar toch onderpresteert.. 0 monumenten zegt genoeg.
In de tour kan hij wel op niveau koersen, rittenkoersen zijn misschien toch meer zijn ding
Heeft toch ook weinig met de sterkte van de ploeg te maken? Als de kopman van de ene ploeg 45 rijdt en uw beste renner kan maar 43 dan ben je geklopt.
.Moesten ze enkele weken zwaar pieken ja, maar die zijn altijd goed dus nee.Niet om tegen schenen te stampen, zonder bijbedoelingen..
Soms vraag ik me af, mannen zoals mvdp en pogacar, die moeten toch n productje nemen dat nog niet ontdekt is ofzo.. heel fel armstrong gevoelens alsk die manne zie vlammen alsof de rest erbij rijdt voor t plezier..
Niet om tegen schenen te stampen, zonder bijbedoelingen..
Soms vraag ik me af, mannen zoals mvdp en pogacar, die moeten toch n productje nemen dat nog niet ontdekt is ofzo.. heel fel armstrong gevoelens alsk die manne zie vlammen alsof de rest erbij rijdt voor t plezier..
Adrie was trouwens ook niet vies van een gedopeerde duif.VDP zijn seizoen duurt tot half april...Moesten ze enkele weken zwaar pieken ja, maar die zijn altijd goed dus nee.
Ik heb ook al vaak dicht bij monumenten gezetenDat is scorebordjournalistiek. Hij heeft al vaak héél dicht gezeten bij de monumenten, maar nu kan hij gewoon niet mee.

Hoeveel rijden er van San Remo tot Luik?VDP zijn seizoen duurt tot half april...