Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt een prachtig laatste halfuur, wat een strijd, maar tegelijkertijd legt het ook een beetje de problemen van het huidige wielrennen bloot. Als één van de twee zo een wedstrijd skipt (of uitvalt), heb je pure dominantie en is er weinig aan. Ook heeft het echt nog maar weinig nut om de helft van de WT ploegen te sponsoren, alle aandacht gaat naar die paar sterren en hun ploegen. Bij de TV directie doen ze zelfs niet meer de moeite om de doorkomst op e Poggio van de achtervolgende groep in beeld te brengen.
Overigens lijkt mij Van der Poel nog sterker geworden te zijn. Dit was echt fenomenaal. Zijn sprint is ook (nog) beter, viel in Samyn en Tirreno ook al op.

![]()
Gerechtelijk onderzoek gestart naar arts uit Herentals: politie voert huiszoeking uit
Het parket van Antwerpen meldt dat ze vrijdag drie huiszoekingen hebben uitgevoerd in het kader van een gerechtelijk onderzoek. De speurders van de Federale Gerechtelijke Politie vielen onder meer binnen in een huisartsenpraktijk in Herentals. Het parket had eerder al een onderzoek opgestart na...www.hln.be
ik lees op andere forum dat het om een (voormalige) ploegarts zou gaan van een wielerteam, als je die naam opzoekt kom je uit op Alpecin![]()

Neen.Had van Aert hier vandaag meegeweest?
De Van Aert die we dit seizoen al gezien hebben, dat lijkt me niet...Had van Aert hier vandaag meegeweest?

En Matthews die de sprint weer wint van het verslagen groepje... some things never change.

Van Aert is minder explosief als VDP en Pogacar, ik gok dat hij samen met Ganna de achtervolging ging gereden hebben. Maar alleen als hij terug zijn niveau van vroeger haalt. Laat ons hopen van wel, dan maakt hij nog een kans voor PRHad van Aert hier vandaag meegeweest?

Bespaar jullie toch de desillusie en zet Van Aert uit uw hoofd. Die wint geen monument, wk of ek. Zal voor hem ook plezanter koersen zijn als e media niet altijd zoveel verwachtingen heeft.
Pogacar toch wel sterkste man in koers
Ik vermoed net niet, maar had mogelijk kunnen terugkeren met Ganna. En dan weet je nooit in de sprint.Had van Aert hier vandaag meegeweest?
Toch een zware uitspraak aangezien hij er niet in slaagde om hem eraf te rijden.
Ik heb Pogacar nog nooit zo diep zien gaan in een aanval, en MVDP bleef koelbloedig in het wiel.
Ja die 1ne aanval pakte hij even een paar meter. Maar andersom toen MVDP aanging had hij ook geen antwoord en duurde het toch ook wel lang voor hij hem terug had gepakt, en dat gat was toch vele malen groter.
Nee gewoon de terecht winnaar, was de sterkste en slimste man in koers. Heeft echt alles correct gedaan en geen fouten gemaakt.
De Van Aert van dit seizoen zou waarschijnlijk bij de eerste of tweede versnelling op de Cipressa van Pogacar al gelost geweest zijn. De beste Van Aert zou wrs bij Ganna kunnen gebleven zijn, teruggekomen zijn en op zen sprint mikken maar wrs ook van MVDP zen explosiviteit verloren hebben in de sprint.Had van Aert hier vandaag meegeweest?
Buiten een Jasper Philippsen (MSR) en Remco (LBL) zijn alle monumenten de laatste jaren verdeeld onder MVDP & Pogacar. En ik zie die dit jaar opnieuw alle monumenten onder elkaar verdelen.Mooie strijd maar het hedendaagse wielrennen is wel zeer eentonig geworden wat betreft hoofdrolspelers.
Al die andere renners/ploegen moeten toch denken: wat doe ik hier eigenlijk?
Dat heeft ook wel de klasse aan van een VDP en Pogacar. Nooit eens een slechte dag. Van Aert had hier altijd aan de start moeten staan. Ik snap de coureurs van tegenwoordig niet, een training voorang geven aan een worldtour-koers. I don't get it.Buiten een Jasper Philippsen (MSR) en Remco (LBL) zijn alle monumenten de laatste jaren verdeeld onder MVDP & Pogacar. En ik zie die dit jaar opnieuw alle monumenten onder elkaar verdelen.
Moet idd frustrerend zijn voor de rest. Hopen op pech of een slechte dag maar echt veel pech of slechte dagen hebben die twee ni ^^
Daar zeg je het zelf al, heeft op de Cipressa en de Poggio in het wiel gezeten.
Zijn goed recht, daar niet van, maar slipstream is hier echt wel bijzonder belangrijk.
Pogacar was de betere maar gewoon niet goed genoeg om MVDP eraf te gooien.
Dat heeft ook wel de klasse aan van een VDP en Pogacar. Nooit eens een slechte dag. Van Aert had hier altijd aan de start moeten staan. Ik snap de coureurs van tegenwoordig niet, een training voorang geven aan een worldtour-koers. I don't get it.