Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of ze zijn beter gewapend als het koud en regenachtig wordt binnenkort bij ons. De mannen die van de berg komen in aangename omstandigheden krijgen dan een koudeschokje.Zou er eigenlijk niet van verschieten dat de mannen die op een berg zitten of tirreno en pn niet gereden hebben een streepje voor hebben. Die regenritten in de kou moeten toch echt in de kleren kruipen voor de komende periode naar recuperatie toe.
Zou er eigenlijk niet van verschieten dat de mannen die op een berg zitten of tirreno en pn niet gereden hebben een streepje voor hebben. Die regenritten in de kou moeten toch echt in de kleren kruipen voor de komende periode naar recuperatie toe.
Slackman, wat is dat toch met De Lie!
Om het op zijn Brits te zeggen: "Askey, you muppet".
Moeilijk te zeggen, je kan zeggen dat het zijwaartse maneuver die mannen achter hen doet vertragen. In ieder geval wel not done.Die duwt Grisel daar in de kant, maar lijkt me niet dat dat de reden is voor die val erachter eigenlijk? Misschien een klein beetje, maar toch.
Zeer kut voor Philipsen wel want die zag er echt ontzettend goed uit
En Cofidis doet het ook gewoon prima

Die indruk begin ik ook te krijgen, dat zijn Lyme toch nog sporen nalaat.Geen idee, enige wat ik me kan voorstellen is dat die "ziekte" waarover sprake was veel erger was dan gecommuniceerd, ma dan moet ge u ook afvragen waarom die hier start natuurlijk. Soms heb ik het gevoel dat die zijn lyme eigenlijk niet helemaal weg is. Hij is toch weer heel zwak, dus moet iets te medisch zijn alleszins. Maar vrees dat het dus weer een verloren voorjaar is.
Al kan ik mij wel voorstellen dat een De Lie betere begeleiding heeft.
Was nodig na het meest negatieve artikel dat ik ooit gelezen heb over een ploeg/manager (in l'Equipe vandaag)
En Askey doet wel degelijk iets verkeerd hé. Ik denk niet dat het te maken heeft met die val erachter, maar hij ramt Grisel gewoon de kant in hé.