Klassieke voorjaar

Welk team domineert het klassieke voorjaar ?

• UAE Team Emirates - XRG

Stemmen: 31 49,2%
  • Alpecin - Deceuninck

Stemmen: 14 22,2%
  • Team Visma | Lease a Bike

Stemmen: 7 11,1%
  • The wolfpack

Stemmen: 2 3,2%
  • Lotto, omdat het kan !

Stemmen: 2 3,2%
  • Lidl - Trek

Stemmen: 6 9,5%
  • Intermarché - Wanty

Stemmen: 0 0,0%
  • Bahrain - Victorious

• Red Bull - BORA - hansgrohe

• Een andere ploeg,...

Stemmen: 1 1,6%

• Totaal aantal stemmers
    63
Hij heeft de topsprinters al 2x verslagen in de Emiraten. Los van de tegenstand hier kan je toch gewoon zeg dat hij in topvorm is? Hij moest amper moeite doen, zo leek het, vandaag.

Merlier is in vorm, maar zal zeker zijn tegenstand hebben in de Tour, dat is nog ver weg.

Ook voor GW zal het niet eenvoudig worden. Is tot hiertoe nog niet in de top 5 geraakt daar. Veel zal afhangen van het weer en hoe er gekoerst zal worden.

De anderen zitten ook niet stil.

Milan is ook in goede vorm. Won ook al 3x dit jaar, en werd vandaag nog 5e in de TT in Tirreno.

Philipsen lijkt qua pure snelheid moeilijker op te kunnen tegen Merlier en Milan, maar verteert wel het beste van de 3 zware wedstrijden. In KBK nam hij van iedereen de maat, mede dankzij een sterke ploeg.

En jongens als Pedersen, De Lie, ... zijn ook niet kansloos na een zware wedstrijd als ze later hun beste vorm vinden.

Hugo Page teruggezet naar de 136e plek. Iemand gezien waarom?
Niet superveel punten maar Intermarché kan echt wel alles gebruiken.

Rijdt eerst Dainese de kant in en veroorzaakt paar seconden later nog een massale val door Gruel aan te tikken. Terechte declassering. Page wel vaker van dat soort sprints jammer genoeg.

Jayco gaat hier allicht de TTT verliezen met 14seconden nadat ze met een man minder hebben moeten starten want Durbridge is gisteren uitgevallen.
Wat een debiele discipline is dat toch.

En het klassement is waarschijnlijk ook al beslist.

Laatst bewerkt:
Ik zal nooit snappen waarom mensen een onderdeel dat gewoon een voordeel/voorsprong geeft aan de renners die sowieso al het beste zijn, een meerwaarde biedt. Grote kans dat Parijs Nice gewoon al voorbij is nog voor het eigenlijk goed en wel begonnen is.

Waarom is Varmarcke al vervangen door de zure Bakelants?

Laatst bewerkt:
Jayco gaat hier allicht de TTT verliezen met 14seconden nadat ze met een man minder hebben moeten starten want Durbridge is gisteren uitgevallen.

Wat een debiele discipline is dat toch.
Ik vind het wel interessant om te zien, maar beter op dag 1 zetten dan heb je dat niet.

Net als in PN er eentje met kop en schouders bovenuit steekt is dat dus ook in Tirreno het geval. Niks te doen aan Milan.

Inderdaad duidelijk geworden dat Vanmarcke beter en fijner is dan Bakelants. Stuur die laatste maar terug naar WielerclubWattage, ik luister toch niet.
Ik heb de commentaar niet gehoord maar was het dan zo slecht?
Zo slecht dat ik een positief woord over Vanmarcke moet dulden?

Eerlijk gezegd vind ik Bakelants wel nog dik oké in Wattage. De podcast op zich is wel oké.
Maar het is laagdrempelig entertainment waar wielrennen de bindtekst is natuurlijk. Maar aan de tafel staan toch 3 man die echt wel weten waarover ze spreken als het op wielrennen aankomt.
Van Gucht is gewoon de moderator en Uytterhoeven gewoon daar voor de comic relief.

Nu dat het hier over commentatoren gaat: Michel Wuyts kijkt blijkbaar liever naar de Strade op Eurosport dan op Sporza.

Tmoet diep zitten... :unsure:

Iedere commentator is toch beter dan Karl.
Bijna iedere uitzending maakt hij grote fouten.
Niet dat ik het beter kan, maar van een professioneel wielercommentator verwacht ik wel iets meer.

Karl heeft gewoon het geluk dat ze de enigste zender zijn zonder reclame iedere tv standaard staat afgesteld op de vrt 😅

Iedere commentator is toch beter dan Karl.
Bijna iedere uitzending maakt hij grote fouten.
Niet dat ik het beter kan, maar van een professioneel wielercommentator verwacht ik wel iets meer.

Karl heeft gewoon het geluk dat ze de enigste zender zijn zonder reclame iedere tv standaard staat afgesteld op de vrt 😅

Ik heb geen Eurosport meer maar voor zover ik mij herinner was dat op eurosport met Jeroen en co-commentator toch ook ver van ideaal.

Ik heb de commentaar niet gehoord maar was het dan zo slecht?
Zo slecht dat ik een positief woord over Vanmarcke moet dulden?

Eerlijk gezegd vind ik Bakelants wel nog dik oké in Wattage. De podcast op zich is wel oké.
Maar het is laagdrempelig entertainment waar wielrennen de bindtekst is natuurlijk. Maar aan de tafel staan toch 3 man die echt wel weten waarover ze spreken als het op wielrennen aankomt.
Van Gucht is gewoon de moderator en Uytterhoeven gewoon daar voor de comic relief.

Ik deel je mening volledig over WW. Het is gewoon een uurtje entertainment binnen het wieler thema.
Ik snap ook niet waarom mensen daar altijd meer van moeten maken en zagen over 'meer analyse blbalbla'.

Terug
Bovenaan