Kena: Bridge of Spirits

Action PC PS5 PS4 Kena: Bridge of Spirits

De mijne is ook op 1.06 en ik heb ook meteen naar de patch notes gekeken en vond ook niet meteen terug of die exploit nu gepatcht was of niet.
Ik blijf doorspelen en hopen dat ik deze niet op master difficulty moet nog is uitspelen.
 
De mijne is ook op 1.06 en ik heb ook meteen naar de patch notes gekeken en vond ook niet meteen terug of die exploit nu gepatcht was of niet.
Ik blijf doorspelen en hopen dat ik deze niet op master difficulty moet nog is uitspelen.
Speel offline. En zet auto updates uit, als er dan een patch komt, dan haal je die niet binnen en speel het dan uit op de oudere.
 
Voor master diff to poppen? Crap...
Hopelijk zijn ze de game al aan het pressen met een versie voor 1.06 dan kan je het via fysieke disc wel nog exploiten.

Edit: Ik zie nergens in de patch notes iets staan dat die exploit weg is?
Volgens mensen op psnprofiles en Reddit lukte het niet meer op de nieuwe versie.
 
Speel offline. En zet auto updates uit, als er dan een patch komt, dan haal je die niet binnen en speel het dan uit op de oudere.
Vrees dat dat niet meer zal lukken, heb die digitaal en is al geupdate, misschien als ik em delete en herinstalleer dat die 1.04 download en installeert, maar dat weet ik niet.
 
Volgens mensen op psnprofiles en Reddit lukte het niet meer op de nieuwe versie.
Khad er over gekeken, zag niet meteen meldingen over 1.06, maar het ziet er inderdaad naar uit dat het Game Over is. Beetje jammer en dom vind ik wel persoonlijk. Als er al zo veel mensen van gebruik gemaakt hebben, laat het dan gewoon staan. Het is maar een trophy... mensen die het legit willen halen zullen dat sowieso doen of er nu een exploit is of niet... en die dat het toch doen, doen er eigenlijk niemand kwaad mee.
 
De BG review:

 
Amai sommige puzzels snap ik niet. Dat je die blauwe stenen op bepaalde posities moet leggen. naar wat moet je precies kijken?
 
Ben eigenlijk vrij enthousiast hiervoor omdat het me doet denken aan oudere games gelijk Zelda en Okami die je nu nog weinig ziet buiten indies. Waarom lijkt het alsof ge deze game nergens fysiek kunt kopen? Juist op enkele plaatsen hebt ge die deluxe editie, maar nergens op bol.com of amazon... Gebrekkige marketing of? :p
 
Ben eigenlijk vrij enthousiast hiervoor omdat het me doet denken aan oudere games gelijk Zelda en Okami die je nu nog weinig ziet buiten indies. Waarom lijkt het alsof ge deze game nergens fysiek kunt kopen? Juist op enkele plaatsen hebt ge die deluxe editie, maar nergens op bol.com of amazon... Gebrekkige marketing of? :p
Omdat die momenteel niet fysiek te koop is :p
Pas vanaf november.
 
Omdat die momenteel niet fysiek te koop is :p
Pas vanaf november.
Zo een vreemde regeling vind ik. Lijkt me een vreemde marketing-tactiek of move om 2dehands-sales tegen te gaan. Twijfel tussen pc of ps5 gezien het toch goed lijkt te draaien op "average" hardware
 
Zo een vreemde regeling vind ik. Lijkt me een vreemde marketing-tactiek of move om 2dehands-sales tegen te gaan. Twijfel tussen pc of ps5 gezien het toch goed lijkt te draaien op "average" hardware
In dit geval, waarbij hij zo snel komt na de gewone release vind ik het ook raar. Bij indie games heb ik dit vroeger ook al vaak gezien en daar denk ik dat het echt winstgevend was. Mensen kopen digitaal want das de enige manier... ze vinden het een geweldig spel en jaar later of soms langer komt er een fysieke versie voor €30 en hupsa veel dubbel dippers. (myself included soms, maar meestal wacht ik wat af zoals nu ook..)
 
Zo een vreemde regeling vind ik. Lijkt me een vreemde marketing-tactiek of move om 2dehands-sales tegen te gaan. Twijfel tussen pc of ps5 gezien het toch goed lijkt te draaien op "average" hardware
Niet vergeten dat dit Ember Lab's eerste game ooit is. Ik vermoed dat ze in het begin onzeker waren van hun stuk of een fysieke release wel financieel mogelijk zou zijn. Ik kan mij best wel inbeelden dat dit voor een indie studio die nog geen ervaring heeft met een launchprocess van een game, dit wel eens enorm stressvol zou kunnen zijn. Nu dat ze waarschijnlijk al zoveel digitale preorders hadden, en dat ze zagen dat de digitale interactie en interesse groot genoeg waren, zal de beslissing wel gemaakt geweest zijn om dan toch ook fysiek te gaan? Uiteraard maar gedachtekronkels, maar ik denk dat het eerder die richting uitgaat.
 
Juist, nu zie ik dat het self-publishing is. Ik dacht dat Sony hun marketing-push ook betekende dat Sony publisher is voor de game. Zo klinkt het al wat logischer met bovenstaande theorieën.
 
Amai sommige puzzels snap ik niet. Dat je die blauwe stenen op bepaalde posities moet leggen. naar wat moet je precies kijken?
Ge moet kijken dat alles 'connected' is. Dus als er een gate open moet, dan moet die steen bv tussen die gate en een ander blauw ding liggen en als ge pulset moet da tot bij elkaar geraken.
 
Laatst bewerkt:
Hier ook op master begonnen om de plat te halen zonder exploit. Vlieg wel door het spel moet ik zeggen, maar vorige playthrough was ook al op hard (allee, hoogste voor master) en zoveel verschil in moeilijkheid is er precies niet. Heb wel schrik voor de eindbazen, want die waren al pittig.

Spel krijgt wel een zeer harde souls like ervaring zo, veel dodgen, perfect parryen en proberen niet gehit te worden. Love it :)
 
En uitgespeeld, zeer mooie game.
8,5/10

Enigste wat mij stoorde waren de controls van uw “water-monster/bubbel plant”
 
Was inderdaad altijd even wennen dat opeens de rechtste thumbstick niet de camera was maar je monster.
Nog een paar rots vinden en 1 cursed chest clearen en heb ze ook allemaal gehaald. :woohoo:
 
Terug
Bovenaan