Kena: Bridge of Spirits

Action PC PS5 PS4 Kena: Bridge of Spirits

Is het juist dat deze enkel digitaal op de ps5 te verkrijgen is?

Reviews zijn er inderdaad. Ziet er prachtig, maar ook easy uit.

 
Zoals al een paar keer vermeld, ja 😅
Komt in november fysiek uit, staat hier ook een aantal post terug vermeld.
Dat net verkondigen voor de release zou de eerste stroom kopers wel eens kunnen beperken. Wacht liever op een fysiek exemplaar.
Nu had ik het sowieso niet gekocht op dit moment omdat ik nog wel wat games in backlog heb.
 
Dat net verkondigen voor de release zou de eerste stroom kopers wel eens kunnen beperken. Wacht liever op een fysiek exemplaar.
Nu had ik het sowieso niet gekocht op dit moment omdat ik nog wel wat games in backlog heb.
Idem hoor, ik wacht tot november voor deze aan te kopen.
 
Was ook aan het twijfelen om deze op release te kopen. Maar gezien m’n belachelijk grote backlog wacht ik met plezier op de fysieke versie.
 
Ik ben blij dat ze het voor de release nog aangekondigd hebben en niet pas na "de succesvolle launch"-week ofzo. Ik kan wachten tot november.
 
Blij dat deze zo goed wordt onthaald, exact wat ik er van verwachtte. Niet al te veel diepgang of speellengte, maar gewoon een erg fijne, sfeervolle game. Straks zelf eens beginnen. ^^
 
zeer toffe game ja, net een 3 tal uurtjes gespeeld. speciaal de gordijnen en rolluiken dicht voor gedaan om ten volle van die visuele pracht te kunnen genieten. soms ook best donkere game.

exploren loopt soms wel wat stroef, al de collecitbles en upgrades vinden is geen gemakkelijke taak denk ik.
 
nooit knack gespeeld, maar de visuals zijn echt wel smaakvol. de subtiele, dan bombastische soundtrack is heerlijk. de combat is soms best pittig.
 
Heerlijk spel, leuke sfeer, ni te zotte game-play mr wel stilletjes aan meer en meer opties. Zeer tevreden tot nu toe :)
 
Leuke sfeer. Die muziek heb precies efteling gevoel haha :D

Maar ga weer de enigste zijn waarschijnlijk. Maar grafisch had ik net iets meer verwacht. Precies serieus wat motion blur.
 
Toch een zeer aangenaam game.
Gfx en geluid/music zit goed, chill sfeertje.
De combinatie van exploration, puzzel, platform en combat past perfect.
De combat speelt vloeiend, genoeg variatie en combo met rot is nog tof.
En dat aan 40€, een must play zeg ik dan 👍
 
Nog niet gespeeld maar met al die positieve reacties , dat sony maar snel is met deze studio op te kopen zit toekomst in denk ik dan !
 
Terug
Bovenaan