Kena: Bridge of Spirits

Action PC PS5 PS4 Kena: Bridge of Spirits

Ben deze game dan ook eens begonnen, die bazen zijn best wel pittig. Had ik niet zo zeer verwacht destijds toen ze het de eerste keer toonde. Wel echt een zeer mooie game met leuke gameplay en top muziek/sound. Kudos aan iedereen die deze op master spirit heeft uitgespeeld tho!
 
Dus deze kan je dan wel spelen op andere moeilijkheden?? :unsure:

Waar staat deze het goedkoopste? Fysiek of op disc?

Lijkt me ideaal voor mijn petekindje van 9

Hmmm adviesleeftijd is toch 12

Any thoughts??
 
Dus deze kan je dan wel spelen op andere moeilijkheden?? :unsure:

Waar staat deze het goedkoopste? Fysiek of op disc?

Lijkt me ideaal voor mijn petekindje van 9

Hmmm adviesleeftijd is toch 12

Any thoughts??
Ik vind het redelijk stevig qua moeilijkheid.
Maar denk dat op de makkelijkste graad het wel grotendeels speelbaar is.

Misschien niet volledig maar zal er wel wat plezier aan hebben.
Leuke sfeer en ziet er zeker ook goed uit.
Voor de kleine is het misschien leuk omdat je ook kleine rots moet verzamelen. (Kleine beestjes)

Op zich ook geen dure game, dus echt je broek scheuren doe je niet.
Is in de store al vaker op korting geweest digitaal en heb deze toen in sale gekocht voor denk € 20.
 
Voor uw petekindje gaje toch niet zien op nen euro zeker!
Voor de rest, het heeft een "easy" mode, maar hoe easy deze is weet ik wel niet, game is wel "uitdagend" op sommige momenten.
Ja vroeg gewoon waar het momenteel het goedkoopste staat, toch geen rare of vrekkerige vraag, eurootjes het raam uitsmijten voor niks gaan we niet doen eh

Maar zie dat het digitaal zelf goedkoper staat, zonder promo, mss wacht ik gewoon effe af, we zijn LBP nog aan het spelen ook
 
Was ook maar voor te lachen eh :p
I now, hier ook ze...

This is me laughing :

jack-nicholson-the-shinning.gif


:ROFLMAO:
 
Laatst bewerkt:
Ik was ook eens opnieuw gestart op master difficulty.
De eerste bossfights waren al heel pittig, maar zijn uiteindelijk gelukt. Ik ben pas echt vastgelopen toen ik zo'n timed challenge moest completen om verder te kunnen.

 
Die timed challenge is niet eentje die je moet doen om verder te kunnen, kan je even goed gewoon skippen. ik heb die times challenges gedaan op een makkelijkere modus
 
Die timed challenge is niet eentje die je moet doen om verder te kunnen, kan je even goed gewoon skippen. ik heb die times challenges gedaan op een makkelijkere modus
Hoe, maar die vines moeten toch wegtrekken voor je in die grot kan? Blijkbaar heb ik iets gemist.
 
Hoe, maar die vines moeten toch wegtrekken voor je in die grot kan? Blijkbaar heb ik iets gemist.
Dat dacht ik ook de eerste keer toen ik het speelde, maar je moet via een andere weg de grot in. Kan niet juist meer uitleggen hoe. Weet ook niet juist meer hoe het gebied daar noemt, anders kan ik is kijken op een mapje ofzo
 
Verschijnt op 27 september voor Steam.
Daarnaast verschijnt er die dag een grote, gratis updates met onder andere New Game+.

 
Ik denk dat ik die game nooit meer ga aanraken. Heb echt een degou van die uit te spelen op master difficult. En heb geen glitch gebruikt.
 
Terug
Bovenaan