Kena: Bridge of Spirits

Action PC PS5 PS4 Kena: Bridge of Spirits

Zeer mooi, leuk spel. Schitterende muziek ook.
Laat Sony de studio maar opkopen :p
 
Voor de trophy hunters en vooral degene die niet graag uitdagende trophies doen, er is een exploid momenteel om de master difficulty trophy te popen zonder master te spelen. Just saying, mss patchen ze het er uit binnekort...
 
Ondertussen toch al 6uur ver. De bossbattle aan de boom als je alle relics van Taro hebt is best wel pittig. Voor de rest alvast onder de indruk. Ga een beetje akkoord met de reviews tot nu toe. Het is een heel sfeervol spel, supermooie art design, goede animaties en simpele maar leuke gameplay, maar ik vind het spijtig dat Kena zelf niet zo diepgaand is. We leren haar niet echt kennen, en dat vind ik wel jammer. Er mocht wel wat méér emotie in zitten, en ik zou heel graag Kena's drijfveer willen begrijpen. Misschien komt dat nog wel, maar volgens de reviews die ik las blijft het een vrij oppervlakkig gegeven. Misschien in een sequel dan maar. :love:
 
Ondertussen toch al 6uur ver. De bossbattle aan de boom als je alle relics van Taro hebt is best wel pittig. Voor de rest alvast onder de indruk. Ga een beetje akkoord met de reviews tot nu toe. Het is een heel sfeervol spel, supermooie art design, goede animaties en simpele maar leuke gameplay, maar ik vind het spijtig dat Kena zelf niet zo diepgaand is. We leren haar niet echt kennen, en dat vind ik wel jammer. Er mocht wel wat méér emotie in zitten, en ik zou heel graag Kena's drijfveer willen begrijpen. Misschien komt dat nog wel, maar volgens de reviews die ik las blijft het een vrij oppervlakkig gegeven. Misschien in een sequel dan maar. :love:
Die bossfight ook gehad, na 15 pogingen gelukt om dan bug te hebben in animatie...
Mag ik weer opnieuw doen.
 
Hier ook al wel wat bugs tegengekomen, toch een waar ik moest reloaded voor verder te kunnen in het spel.
Ook bij een Boss t klaargekregen om de laatste damage in slow motion te doen dus heel t spel ging verder in slow motion. 😅

Voor de rest nog wel zeker gefascineerd en verliefd op t spel hoor. Echt volledig mijn type spel!
 
Kheb de bossfight ondertussen al 5x op easy gedaan, bug blijft. Er zou normaal een filmpje moeten starten na de fight maar dat gebeurt niet.
 
Zonet uitgespeeld. Toch wel een pareltje. Zelf heel wat gevonden. Nu met guides de overige zaken vinden. Denk nog een veertigtal items.
 
Ondertussen al nieuwe patch, 1.006.

Was dus blijkbaar geen bug, je moest dus je shield activeren voor de animatie te starten.
Daarnet yt van gezien, waren precies nog mensen die het niet doorhaden, was vrij onduidelijk.

Oh well, de eeuwige noob in mij 😁
 
Laatst bewerkt:
Ondertussen al nieuwe patch, 1.006.

Was dus blijkbaar geen bug, je moest dus je shield activeren voor de animatie te starten.
Daarnet yt van gezien, waren precies nog mensen die het niet doorhaden, was vrij onduidelijk.

Oh well, de eeuwige noob in mij 😁
Die exploid werkt ook niet meer blijkbaar.
 
Ondertussen al nieuwe patch, 1.006.

Was dus blijkbaar geen bug, je moest dus je shield activeren voor de animatie te starten.
Daarnet yt van gezien, waren precies nog mensen die het niet doorhaden, was vrij onduidelijk.

Oh well, de eeuwige noob in mij 😁
Is op zich toch duidelijk? Net als bij die rode bollen moet ge er uw rot naartoe sturen en dan op L1 klikken.
Ben blij dat je het gevonden hebt, zo vast zitten en denken dat het een bug is... Succes met de game verder. Absolute topgame.
 
Tza
Is op zich toch duidelijk? Net als bij die rode bollen moet ge er uw rot naartoe sturen en dan op L1 klikken.
Ben blij dat je het gevonden hebt, zo vast zitten en denken dat het een bug is... Succes met de game verder. Absolute topgame.
Ik deed die rode bollen al ffkes door rot te sturen en dan met bow op te schieten. Maar met shield ging dus ook en was ik blijkbaar al vergeten.
Voor de rest zeer knap, idd.
 
ik heb het ook uitgespeeld vandaag wel op pc , en het is echt een prachtig spel.
de bosses kunnen wel lastig zijn een heel pak moeilijker dan de rest van het spel.
 
Die exploid werkt ook niet meer blijkbaar.
Voor master diff to poppen? Crap...
Hopelijk zijn ze de game al aan het pressen met een versie voor 1.06 dan kan je het via fysieke disc wel nog exploiten.

Edit: Ik zie nergens in de patch notes iets staan dat die exploit weg is?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan