Kena: Bridge of Spirits

Action PC PS5 PS4 Kena: Bridge of Spirits

Er is vandaag ook een fysieke release aangekondigd. Release in november.

“Our community was extremely vocal about their desire for a physical edition from the moment we first announced the game,” said Ember Lab chief operations officer Josh Grier in a press release. “It’s an honor to create a game people want to add to their collections, and we’re thrilled to be partnering with Maximum Games to make that happen so quickly after the initial launch.”

 
Ben eens benieuwd , hoop dat het goed is maar toch al een paar rumours gelezen vandaag dat het niet zo geweldig is ( source is wel maar een IGN review naar het schijnt )

Verder ook wat vreemd dat , vanuit Sony zelf , we eigenlijk niets meer hebben gezien of gehoord van dit spel sinds de reveal een jaar geleden.
Nu ja nog ff wachten en zien , maar hoop dat het geen dud is want de art style ligt me wel.
 
Reviews worden pas uitgestuurd op de release.
Gisteren pas werd er een form uitgestuurd om platformkeuze aan te duiden.
 
Ben eens benieuwd , hoop dat het goed is maar toch al een paar rumours gelezen vandaag dat het niet zo geweldig is ( source is wel maar een IGN review naar het schijnt )

Verder ook wat vreemd dat , vanuit Sony zelf , we eigenlijk niets meer hebben gezien of gehoord van dit spel sinds de reveal een jaar geleden.
Nu ja nog ff wachten en zien , maar hoop dat het geen dud is want de art style ligt me wel.
Der zijn toch nog trailers en gameplay getoond in de tussentijd? Of is dat echt al een jaar geleden hmm... 😟
 
Ben eens benieuwd , hoop dat het goed is maar toch al een paar rumours gelezen vandaag dat het niet zo geweldig is ( source is wel maar een IGN review naar het schijnt )

Verder ook wat vreemd dat , vanuit Sony zelf , we eigenlijk niets meer hebben gezien of gehoord van dit spel sinds de reveal een jaar geleden.
Nu ja nog ff wachten en zien , maar hoop dat het geen dud is want de art style ligt me wel.
Een Braziliaanse reporter was er nochthans lovend (vloeiende gameplay en combat, dikke OST) over op twitter. Nuja, we zien het morgen wel. :p
Er zijn in tussentijd toch wel dingen getoond sinds de reveal. Het is nu ook niet dat het een AAA titel is.
Als er 15-20u gameplay is ben ik al tevreden voor de prijs van het spel.
 
Ik weet dat er trailers zijn gekomen sinds reveal maar ik bedoel eerder dat het sindsdien niet echt “gepushed” meer is door Sony zelf, trailers zijn gewoon wat at random gedropt en de meeste zou ik gemist hebben als ik er niet had achter gezocht.

Dat het maar ongeveer 12 uur duurt voor te “completen” ( of een dikke 8 uur om er door uit te vliegen ) is voor de prijs cava, niet dat het 60 of 70 euro kost.
 
Ik heb deze daarnet digitaal gepreordered, wat ik niet écht vaak doe (behalve voor FF games). Ik volg deze game al een tijdje en bij elke trailer ben ik meer en meer overtuigd. Qua sfeer zit deze alvast helemaal goed voor me, maar ben nu ook best wel benieuwd naar de reviews. Ziet er alvast veelbelovend uit.
 
Ik heb deze daarnet digitaal gepreordered, wat ik niet écht vaak doe (behalve voor FF games). Ik volg deze game al een tijdje en bij elke trailer ben ik meer en meer overtuigd. Qua sfeer zit deze alvast helemaal goed voor me, maar ben nu ook best wel benieuwd naar de reviews. Ziet er alvast veelbelovend uit.
Same, was voor mij zelfs de eerste keer dat ik iets digitaal gepreordered heb, game spreekt me ook volledig aan van het begin. Dus kan nu niet wachten tot de werkdag voorbij is en ik er aan kan beginnen :)
 
Goeie reviews en commentaar van gewone mensen so far. Game zou 10 uurkes zijn met een cd Platinum trophy enkel 2 playtroughs nodig (2de on master difficulty) die unlocked na eerte clear.
 
Terug
Bovenaan