Heb jij een kat?


  • Totaal aantal stemmers
    215
Mijn is qua karakter dit:

163595831_10222680675158511_1466614337973597397_n.png

Was dat hier maar waar, diene paljas kijkt nog geen eens naar zijne gigantische krabpaal. :unsure:
 
Was dat hier maar waar, diene paljas kijkt nog geen eens naar zijne gigantische krabpaal. :unsure:
Wij hebben hier zo'n door iemand zelfgemaakte houten krabpaal. Die paal heeft iets om mee te spelen, 3 plateaus en een huisje. Dat ding was behoorlijk duur en hij gaat er alleen in of op als het verplaatst wordt bij het poetsen. Maar in die goedkope paal, waar voor de rest niks interessants mee is, daar hangt hij constant aan.
 
Die van ons heeft het klaargekregen om een stoel om te gooien en te laten landen op de knop van de verwarming. Die dus afgebroken is. Hoe hij het klaar heeft gekregen is mij een raadsel, maar dat we te lang in bed bleven liggen en zijn eten niet snel genoeg kwam zal zeker een grote rol hebben gespeeld. Dat beest is bezeten door eten. Vorige week was hij gewoon aan wortels aan het lekken. Boter en broodkruimels zijn ook al slachtoffer geworden van zijn vraatzucht.
 
zijn er nog mensen ier waarvan de kat bang is van stofzuigers???

van zodra ik hem uithaal , neemt ze de vlucht naar egypte
 
Idem, al gaat het al wat beter. Hij moet precies eerst wennen aan nieuwe geluiden.

We hebben ook een klok die elke keer bij 12/00u geluid maakt omdat er iets verandert en na al die maanden kijkt hij daar nog naar alsof hij dat geluid nooit gehoord heeft.
 
Van de stofzuiger trekt hij zich niks meer aan. In het prille begin wel wat schrik maar is het ondertussen gewoon. Keertje opkijken en verder slapen 😄. En diep vanbinnen grinniken omdat het de volgende dag weer vol ligt met zijn haar.
 
Nu het over stofzuigen gaat. Aangezien hier twee viervoeters rondlopen en die fameus veel haar verliezen zijn we op zoek naar een deftige steelstofzuiger. Van onze oude "bak" met draad krijg ik spontaan moordneigingen dus tijd om eens te kijken naar iets deftig. Hebben jullie prijs/kwaliteitsgewijs aanraders qua stofzuigers specifiek voor kattenhaar? (die beesten verliezen haar das niet normaal)
 
Nu het over stofzuigen gaat. Aangezien hier twee viervoeters rondlopen en die fameus veel haar verliezen zijn we op zoek naar een deftige steelstofzuiger. Van onze oude "bak" met draad krijg ik spontaan moordneigingen dus tijd om eens te kijken naar iets deftig. Hebben jullie prijs/kwaliteitsgewijs aanraders qua stofzuigers specifiek voor kattenhaar? (die beesten verliezen haar das niet normaal)
Waarom geen robotstofzuiger?
 
Kan ook, maar zitten op een appartement en zoooooveel ruimte is er ook niet, vooral voor onder tafel enzo lijkt me dat moeilijk.
 
Onze oldtimer heeft juist een pimpelmees gevangen die de veranda was binnengevlogen. Was het beestje terug aan het buitenjagen. Maar één moment van onoplettendheid van mij en hij maakte een sprong en had het in zijn bek :(.
 
Nu het over stofzuigen gaat. Aangezien hier twee viervoeters rondlopen en die fameus veel haar verliezen zijn we op zoek naar een deftige steelstofzuiger. Van onze oude "bak" met draad krijg ik spontaan moordneigingen dus tijd om eens te kijken naar iets deftig. Hebben jullie prijs/kwaliteitsgewijs aanraders qua stofzuigers specifiek voor kattenhaar? (die beesten verliezen haar das niet normaal)
Mijn collega met 2 katten en ik hebben allebei een Dyson V8, zij een fluffy en ik een Animal+. Ik had ook nog zo'n bak met draad voordat ik mijn kat had, maar sinds dat ik een Dyson heb wil ik geen andere stofzuiger meer.

Intussen is er ook een V10 (€449) en V11 (€599) model uit, tis maar hoeveel geld ge aan een stofzuiger wilt uitgeven natuurlijk, maar ik ben er alleszins heel tevreden van.
 
Hier een dyson v11 torque pro ding, echt wel een zaligheid dat ik die lompen bak niet meer achter mij aan moet sleuren en constant die kabel losmaken als em weer ergens vast zit. Enige nadeel van die dyson is dat de motor bovenaan zit waardoor het op den duur wel wat lastig is voor de pols.
 
gisteren was het weer van dat, kat was al heel de avond onrustig en bij het slapen gaan wou ze per sé naar buiten, wat ze anders nooit wil....

maar ja FULL MOON. wat is dat toch met katten dan? de mijne is nogtans gesteriiliseerd (meisje), en toch doet ze raar als het volle maan is...
vanmorgen via het kattenluikje thuis gekomen, en hier en daar wat lichtbruine vlekjes gezien op mn vloer, ik dat is dat nu van menstruatie, maar dat hebben ze toch helemaal niet meer als ze gesteriliseerd zijn?
 
Terug
Bovenaan