Heb jij een kat?


  • Totaal aantal stemmers
    215
Binnen 10 weken mogen we onze Ragdoll kitten gaan afhalen. Enige probleem is : We vinden maar geen naam die ons beiden aanstaat :(

Iemand een idee voor een naam voor een kattin? Hebben al het internet omgespit, maar sommigen van die namen, kun je niet geloven dat iemand zijn katje zo noemt....
 
Binnen 10 weken mogen we onze Ragdoll kitten gaan afhalen. Enige probleem is : We vinden maar geen naam die ons beiden aanstaat :(

Iemand een idee voor een naam voor een kattin? Hebben al het internet omgespit, maar sommigen van die namen, kun je niet geloven dat iemand zijn katje zo noemt....

Dan ga je toch meer moeten duiden welke richting je zoekt, vrees ik.
Fluffy of pluisje past perfect maar is daarom jullie goesting nog niet en cleo(patra) of Bastet(a) kan evengoed prima passen maar daarom nog niet jullie stijl zijn hé 😉
 
Dan ga je toch meer moeten duiden welke richting je zoekt, vrees ik.
Fluffy of pluisje past perfect maar is daarom jullie goesting nog niet en cleo(patra) of Bastet(a) kan evengoed prima passen maar daarom nog niet jullie stijl zijn hé 😉

Het zal in ieder geval geen Fluffy of pluisje worden. De andere namen die je opnoemt, zijn weer het andere uiterste ;D. Voorlopige 1ste keuze ( van mijn vrouw ;D ) is Yuma.
 
Het zal in ieder geval geen Fluffy of pluisje worden. De andere namen die je opnoemt, zijn weer het andere uiterste ;D. Voorlopige 1ste keuze ( van mijn vrouw ;D ) is Yuma.
Als ze het echt goed wil doen, moet ze YuNa nemen hé (FFX). Yuma klinkt niet zo vrouwelijk, vind ik. Of Tifa klinkt ook nog wel leuk voor een kat. :tongue:
 
Binnen 10 weken mogen we onze Ragdoll kitten gaan afhalen. Enige probleem is : We vinden maar geen naam die ons beiden aanstaat :(

Iemand een idee voor een naam voor een kattin? Hebben al het internet omgespit, maar sommigen van die namen, kun je niet geloven dat iemand zijn katje zo noemt....

Amaai chance dat ge genen naam voor een kind moet zoeken :p
 
Ik zie mijn katten doodgraag maar waarom lopen die altijd voor uw voeten als ge ergens heen wandelt.

Precies dolfijnen in de boeggolf van een schip.
 
Of komen zagen voor nat voer. Je geeft dan wat en dan lekt hij al de saus er af en is hij weer weg. Het vlees blijft gewoon liggen. En na een uur staat hij er terug want hij heeft nog honger 😑.
 
Binnen 10 weken mogen we onze Ragdoll kitten gaan afhalen. Enige probleem is : We vinden maar geen naam die ons beiden aanstaat :(

Iemand een idee voor een naam voor een kattin? Hebben al het internet omgespit, maar sommigen van die namen, kun je niet geloven dat iemand zijn katje zo noemt....
ik heet al mijn katten gewoon 'poes'. zelf toen ik er nog 2 had heten ze beiden poes. was makkelijk ook, moest maar 1 naam roepen en ze kwamen beiden af.
 
Wat een elegant beest toch.

UuaWouo.jpg
 
Toch vreemd. Mijn kat kruipt daar nooit. Gaat ook nooit in de wasmand of in een doos liggen zoals je zoveel leest...
 
Zucht, ik zit hier met een kat op mijn koereke, en die geraakt hier niet meer weg, heb al ne ladder gezet, maar dat snapt ze precies niet. Mega skittish, en als ik mijn deur open doe vliegt ze in mijn rommelkot, waar ik er no way aan kan. Heb al liggen kijken, maar 1, staat volvolvol rommel en 2 ik zie ze gewoon niet.

Van hier in de straat is ze van niemand, heb al bij 2 buren verder geweest, de gast die hier alle straatkatten eten geeft, en hij wist welke kat het was, maar denkt ook dat die van niemand is.

Iemand enig idee hoe ik die hier weg krijg?:')

Liefst met huis tuin en keuken middelen. Geen zin om naar het asiel te rijden en zo een kooi te gaan halen. Of whatever. Wil effe zelf proberen die hier van mijn koereke te krijgen.

Ps heb al wel een bakske water enz gezet dat ze hier ni uitdroogd ofzo met dit weer :')
 
Terug
Bovenaan