Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hier ook een vraagje voor de minder bedeelden (qua haar hé): welke zonnecrème wordt er hier zo aanbevolen, toch wel een dingetje aan het worden ... sommige vettig, soms versies die zorgen voor een Mr. Proper effect: shine baby shine, nog andere zorgen voor wat verkleuring of hebben een tijdje nodig om in te werken.
Misschien eerst afwachten als je last hebt van iets (droge huid, irritatie, ...) voordat je vanalles probeert te smeren. Hier al heel lang tondeuze 0,6mm en sinds maand overgeschakeld naar skullshaver, maar gebruik niets achteraf.
Awel. Toen ik nog haar had, had ik heel vettig haar en moest ik dagelijks wassen. Nu mijn haar zo goed als af is, heb ik misschien ook nog vaak last van een zweetkop. 'T is te zeggen dat ik toch geregeld wat jeuk en irritatie heb. Geen roos, dus weet niet echt wat het dan juist is...
Gebruik nu ook uitsluitend een milde shampoo die de dochter van 3 ook gebruikt.
Hier ook een vraagje voor de minder bedeelden (qua haar hé): welke zonnecrème wordt er hier zo aanbevolen, toch wel een dingetje aan het worden ... sommige vettig, soms versies die zorgen voor een Mr. Proper effect: shine baby shine, nog andere zorgen voor wat verkleuring of hebben een tijdje nodig om in te werken.