Juwelen

Nada

Member
Wil graag een fijne gouden ketting zonder decoratie of steen kopen.

24k goud heeft mijn voorkeur, maar is vrij zacht, waarschijnlijk niet het beste idee om daarvoor te gaan of valt dat wel mee?

Welke juweliers of goudsmeden zijn aan te raden? Ben op zoek naar iets wat zo dicht mogelijk tegen de goudprijs aanleunt en design is niet zo belangrijk.
 
Jodenbuurt in Antwerpen.

Voor onze 2 zoontjes bij de geboorte daar een armbandje gekocht.

(Als je gewoon goud wil zo dicht mogelijk tegen de goudprijs koop je trouwens beter gouden munten genre Napoleon.)
 
Wil graag een fijne gouden ketting zonder decoratie of steen kopen.

24k goud heeft mijn voorkeur, maar is vrij zacht, waarschijnlijk niet het beste idee om daarvoor te gaan of valt dat wel mee?

Welke juweliers of goudsmeden zijn aan te raden? Ben op zoek naar iets wat zo dicht mogelijk tegen de goudprijs aanleunt en design is niet zo belangrijk.
24kt ga je niet vinden als juweel. Dat is inderdaad niet stevig genoeg. 18kt is aan te raden.
Lucardi geen ervaring mee maar ziet er wel betrouwbaar uit. Heb je een afbeelding van wat je juist zoekt?
 
Het ligt een beetje in lijn met het topic, maar heeft er hier iemand ervaring met een juwelenkist(je)? Die van mijn vrouw is echt compleet versleten en ik zou haar graag een nieuwe cadeau doen. Al heb ik geen idee wat er belangrijk aan zoiets is? :unsure:
Ze heeft niet extreem veel juwelen, dus het moet ook niet té groot zijn.
 
Terug
Bovenaan