Solleke89 Well-known member 17 mei 2026 #6.161 Union will Union. Komen met alles weg. Akikdadoenistrood
R regenweer Member 17 mei 2026 #6.162 Dixaq zei: Als Siquet zijn voet op de grond staat is dat toch een potentiële enkelbreker hoor. Klik om te vergroten... Houdt zijn voet toch naar beneden en remt af, denk niet bewust en sowieso domme plaats om die tackle te doen.
Dixaq zei: Als Siquet zijn voet op de grond staat is dat toch een potentiële enkelbreker hoor. Klik om te vergroten... Houdt zijn voet toch naar beneden en remt af, denk niet bewust en sowieso domme plaats om die tackle te doen.
Dr. Sheldon Cooper Well-known member 17 mei 2026 #6.163 Moest een van onze vier verdedigers zich blesseren zitten we wel met een dik probleem
stungunner Well-known member Crowdfunder FE 17 mei 2026 #6.172 Rechterflank met Siquet en Forbs wel sterk vandaag.
P Puni Active member 17 mei 2026 #6.173 Dat van Sykes was donkergeel. Als hij daar rood trekt, komen ze er volgens mij ook niet op terug. Maar het is net te veel op het randje.
Dat van Sykes was donkergeel. Als hij daar rood trekt, komen ze er volgens mij ook niet op terug. Maar het is net te veel op het randje.
Solleke89 Well-known member 17 mei 2026 #6.176 Genieten dit, Union gewoon ontmantelen met heerlijke aanvallen
Sportinggboy Well-known member Supporter 17 mei 2026 #6.177 marcel zei: allez, seizoen is gedaan dan Klik om te vergroten... Zal geen suspense meer zijn laatste speeldag
marcel zei: allez, seizoen is gedaan dan Klik om te vergroten... Zal geen suspense meer zijn laatste speeldag
Booster Active member Crowdfunder FE 17 mei 2026 #6.178 Nu zal de titel wel binnen zijn voor Club. Ik zie Union niet meer terugkomen. Club gaat kampioen spelen op Mechelen
Nu zal de titel wel binnen zijn voor Club. Ik zie Union niet meer terugkomen. Club gaat kampioen spelen op Mechelen
Général Zantas Well-known member 17 mei 2026 #6.180 Général Zantas zei: Proficiat Union met de nieuwe titel. Klik om te vergroten... Chokers gonna choke.
Général Zantas zei: Proficiat Union met de nieuwe titel. Klik om te vergroten... Chokers gonna choke.