Jupiler Pro League 2025-2026

Ik heb Burgess al veel en veel erger zien doen, dit was echt niks

Om als ref dan zo fars te gaan doen is echt nergens voor nodig
Hij krijgt dan ook te weinig kaarten. :tongue:
Denk dat de ref wat fars deed omdat hij zelf aanvallend overkwam. Is natuurlijk sowieso niet de beste van het scheidsrechterskorps.

Tijd dat alle refs zo optreden tegen dat gedoe imo. Beetje autoriteit tonen mag wel
Bij 3-0 op Jan Breydel op speeldag 30 ofzo is wel een beetje laat om autoriteit te tonen? Maar uiteraard wel makkelijker

Begin daar eens mee op speeldag 1
Hij krijgt dan ook te weinig kaarten. :tongue:
Denk dat de ref wat fars deed omdat hij zelf aanvallend overkwam. Is natuurlijk sowieso niet de beste van het scheidsrechterskorps.
Absoluut waar, zou veel meer kaarten moeten krijgen. Maar doet ook ergere zaken als dit.

Nergens voor nodig als ref
Bij Vetlessen - Zorgane loste die dat veel rustiger op in de 1e helft
Als ref mag je wat deëscaleren

Soit, genoeg gezien. Op zich OK om zo te verliezen. Geen var fase ofzo om u over op te winden. Vandaag gewoon minder goed.
Grote Wat Als vant seizoen is de blessure van Promise. Want wat stoor ik mij aan Rodríguez. Vandaag opnieuw. Da's echt gene voetballer gewoon. Das horten en stoten maar gene bal zuiver raken. En afwerken is ook altijd puur geluk.

Raar ook dat je heel seizoen met El hadj en afgelopen weken met Schoofs aant spelen waart en vandaag opeens met Zeneli VDP en zorgane.

Teleurgesteld maar toch content van het seizoen. En ook content dat die kloteplayoffs eindelijk weggaan. Heel seizoen op kop zoals 2 seizoenen geleden (en Genk vorig seizoen)

Terug
Bovenaan