Jupiler Pro League 2025-2026

Goeie zaak natuurlijk voor de coëfficiënt, liever rsca dan gent of kvm en in dat opzicht ook te hopen dat genk het haalt voor dat laatste ticket
Hoe je dit nog durft beweren na al die jaren is beyond me.

Edit: niet dat Gent of KVM zo goed zijn idd, maar er is werkelijk niets waarop je je kan baseren dat Anderlecht het beter zou doen, eerder in tegendeel

Hoe je dit nog durft beweren na al die jaren is beyond me.

Edit: niet dat Gent of KVM zo goed zijn idd, maar er is werkelijk niets waarop je je kan baseren dat Anderlecht het beter zou doen, eerder in tegendeel
Helemaal niet. Hebben we dit jaar ook gezien. Er is geen coach en een heel zwakke kern. Dus zomaar door de Europese voorrondes geraken zie ik ze niet meteen doen. Niet vergeten dat als je 4de of 5de eindigt, dat het Europese seizoen eind juli al begint. Voor hetzelfde geld is daartegen de Cat ook al weg en blijf je met een nog zwakkere kern die voorrondes afwerken.

Wel nerveus hier… als we ons niveau halen, moeten we altijd winnen imo. Maar Union kan ons soms zo slecht doen spelen, dat ik er niet gerust in ben.

Helemaal niet. Hebben we dit jaar ook gezien. Er is geen coach en een heel zwakke kern. Dus zomaar door de Europese voorrondes geraken zie ik ze niet meteen doen. Niet vergeten dat als je 4de of 5de eindigt, dat het Europese seizoen eind juli al begint. Voor hetzelfde geld is daartegen de Cat ook al weg en blijf je met een nog zwakkere kern die voorrondes afwerken.
Maar je tegenstander is wel pakweg Hacken en niet PSG hé

Maar je tegenstander is wel pakweg Hacken en niet PSG hé

En? Het punt blijft toch hetzelfde? Je geraakte met deze kern al niet voorbij zo'n ploeg en sowieso gaat Anderlecht zijn huiswerk lang nog niet af zijn eind juli. Dan zit ge dus mogelijk met een zwakkere ploeg tegen hetzelfde kaliber van tegenstander. Van Hacken verliezen kan KVM of Gent ook hoor.

Club heeft het momentum nu wel meer mee natuurlijk, en Union heeft drie dagen geleden nog een wedstrijd gespeeld met verlengingen.

Eigenlijk is er geen excuus voor Club om een goed resultaat te boeken, zeker als je thuis speelt en in principe een gelijkspel genoeg zou moeten zijn.

Terug
Bovenaan