Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe? Moeten ze die andere drie wedstrijden niet meer spelen dan?Onze match morgen nog belangrijker plots, winnen en gelijkspel thuis tegen union is voldoende

"nog belangrijker" zou ik nu niet zeggen, eerder wanneer Union had gewonnen, want dan moésten wij morgen ook absoluut winnen. Nu is puntenverlies morgen geen extreem drama in de titelrace.Onze match morgen nog belangrijker plots, winnen en gelijkspel thuis tegen union is voldoende
Ik denk dat ge nu ook gewoon absoluut gaat moeten winnen. Al valt het te bezien wat Union volgende week doet. Zonder McAllister, zonder Burgess, zonder Zorgane."nog belangrijker" zou ik nu niet zeggen, eerder wanneer Union had gewonnen, want dan moésten wij morgen ook absoluut winnen. Nu is puntenverlies morgen geen extreem drama in de titelrace.
Natuurlijk moet je winnen morgen, maar bij winst van Union was puntenverlies wellicht gewoon fataal in de titelrace. Nu zou het geen drama zijn, want dan heb je het nog steeds in eigen handen met de thuiswedstrijd in het verschiet.Ik denk dat ge nu ook gewoon absoluut gaat moeten winnen. Al valt het te bezien wat Union volgende week doet. Zonder McAllister, zonder Burgess, zonder Zorgane.
Inderdaad, was wat ik ook bedoelde, vanavond winnen en je staat eerste, als dat nog steeds is als union op bezoek komt dan moeten zij komen winnen wat gans anders is dan niet verliezenNatuurlijk moet je winnen morgen, maar bij winst van Union was puntenverlies wellicht gewoon fataal in de titelrace. Nu zou het geen drama zijn, want dan heb je het nog steeds in eigen handen met de thuiswedstrijd in het verschiet.
Al heb ik wel altijd gezegd dat ik die wedstrijd liever aanvat als leider, dan als achtervolger. Dan zou Union weer alles dichtmetsen achterin.
Die gele kaarten zijn ze waarschijnlijk zelfs blij mee, want nu zijn ze zeker niet geschorst op Club. Dat interview achteraf is gewoon proberen in te spelen op de refs natuurlijk, die beseffen van zichzelf ook wel dat ze maar al te vaak wegkomen met wat ze doen.Burgess klagen over de gele kaarten, en het feit dat iedereen die kon geschorst raken die effectief gepakt heeft.. Alsof het hen nu niet uitkomt? Hij kon er zelf weer vier gepakt hebben gisteren.. De manier waarop ze met een tegenvallend scenario omgingen was echt niet goed, toch iets wat ze gaan moeten leren. Van mijn kant hoop ik dat ze bij club deze unieke kans inzien en een deftige wedstrijd spelen, dan kan alles weer.

Euhm.... Puntenverlies tegen die ploeg uit het Park is altijd en zonder excuses een extreem drama of we nu eerste , tweede of dertiende geklasseerd staan. Er zijn ondergrenzen."nog belangrijker" zou ik nu niet zeggen, eerder wanneer Union had gewonnen, want dan moésten wij morgen ook absoluut winnen. Nu is puntenverlies morgen geen extreem drama in de titelrace.
Da's ook een feitEuhm.... Puntenverlies tegen die ploeg uit het Park is altijd en zonder excuses een extreem drama of we nu eerste , tweede of dertiende geklasseerd staan. Er zijn ondergrenzen.

denk nu wel dat Leko dé coach is die ervoor gaat zorgen dat ze met het mes tussen de tanden aan de match beginnen. Ik vond de mentaliteit vaker een probleem onder Hayen, bij Leko is het meestal slechts 1 helft dat we slecht spelen. Hopelijk dus straks terug 0-3 aan de rustGouden kans voor het volledig in eigen handen te nemen, dus ik hoop echt dat ze wakker zijn.
Elke keer als het voor de knikkers is, weten ze bij Brugge niet dat ze op het veld staan.
Op Anderlecht ben je ook nog niet zomaar gewonnen.

Zoveel verschil in mentaliteit merk ik eigenlijk niet. Een volledige wedstrijd alles geven doen ze toch ook nooit.denk nu wel dat Leko dé coach is die ervoor gaat zorgen dat ze met het mes tussen de tanden aan de match beginnen. Ik vond de mentaliteit vaker een probleem onder Hayen, bij Leko is het meestal slechts 1 helft dat we slecht spelen. Hopelijk dus straks terug 0-3 aan de rust
![]()