Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Snap ik ook niet, in de heenmatch al Tajaouart basis en nu weer Angély.
Diarra greep toch naar het hoofd? Heeft volgens mij weinig te maken gehad met de overtreding van Siquet maar had al eerder gewisseld moeten worden na die botsing met JackersBlijft toch echt op niets slaan dat Anderlecht nu 5 minuten met 10 moet spelen omdat Siquet een fout maakt op 1 van ons spelers en hem daarbij blesseert.

Was nog van die hoofdblessure na die botsing met JackersBlijft toch echt op niets slaan dat Anderlecht nu 5 minuten met 10 moet spelen omdat Siquet een fout maakt op 1 van ons spelers en hem daarbij blesseert.
Dat was toch niet zo? Ik had eerder de indruk dat ze bezig waren dat hij net niet verder kon.Die dokter zegt tegen de ref dat het oké is en Jackers gaat terug tegen de grond
Welk diploma heeft die? Onverantwoord
(Blijkbaar hetzelfde diploma als die van ons..)
Die van het rode kruis zien er ook nie te scherp uit![]()
Tzolis zijn vizier staat volledig verkeerd vanavond..Wij moeten echt topmatchen leren doodmaken
Dat was toch niet zo? Ik had eerder de indruk dat ze bezig waren dat hij net niet verder kon.

Ordonez mag veel vandaagAmai, Laforge is op niveau vandaag..
Toch een redelijk duidelijke fout van Ordonez die hij gewoon laat doorgaan
Dan nog. Slaat nergens op dat je een ploeg straft omdat een speler zich blesseert. En ook als dat door een fout van de tegenstander is, word je daarvoor gestraft.Diarra greep toch naar het hoofd? Heeft volgens mij weinig te maken gehad met de overtreding van Siquet maar had al eerder gewisseld moeten worden na die botsing met Jackers
Hij geeft geen fout, club lanceert iemand die alleen weg is.. fluit alsnogAmai, Laforge is op niveau vandaag..
Toch een redelijk duidelijke fout van Ordonez die hij gewoon laat doorgaan

Hij geeft geen fout, club lanceert iemand die alleen weg is.. fluit alsnog![]()