Jupiler Pro League 2025-2026

Die dokter zegt tegen de ref dat het oké is en Jackers gaat terug tegen de grond

Welk diploma heeft die? Onverantwoord
(Blijkbaar hetzelfde diploma als die van ons..)
Die van het rode kruis zien er ook nie te scherp uit 😅

Laatst bewerkt:
Blijft toch echt op niets slaan dat Anderlecht nu 5 minuten met 10 moet spelen omdat Siquet een fout maakt op 1 van ons spelers en hem daarbij blesseert.

Blijft toch echt op niets slaan dat Anderlecht nu 5 minuten met 10 moet spelen omdat Siquet een fout maakt op 1 van ons spelers en hem daarbij blesseert.
Diarra greep toch naar het hoofd? Heeft volgens mij weinig te maken gehad met de overtreding van Siquet maar had al eerder gewisseld moeten worden na die botsing met Jackers

Verschaeren en Hazard is toch gewoon beschamend/vernederend

Zelfs niemeer het minste beetje moeite doen
Paniek/schrik in de buurt van Club zen 16 en wijken wijken voor de onze

35 minuten wachten op het eerste (wanhoops)schot tussen de palen 😅

Was nog van die hoofdblessure na die botsing met Jackers
Maar die tackle kunt ge wel geel voor geven

Die dokter zegt tegen de ref dat het oké is en Jackers gaat terug tegen de grond

Welk diploma heeft die? Onverantwoord
(Blijkbaar hetzelfde diploma als die van ons..)
Die van het rode kruis zien er ook nie te scherp uit 😅
Dat was toch niet zo? Ik had eerder de indruk dat ze bezig waren dat hij net niet verder kon.

Dat was toch niet zo? Ik had eerder de indruk dat ze bezig waren dat hij net niet verder kon.

Mij leek het alsof hij naar de ref teken deed van "tis oké"
Die assistent leek ook al weg te lopen

Blijft toch iets tricky zo'n hoofdblessures want ook die spelers geven dus duidelijk niks aan

Diarra greep toch naar het hoofd? Heeft volgens mij weinig te maken gehad met de overtreding van Siquet maar had al eerder gewisseld moeten worden na die botsing met Jackers
Dan nog. Slaat nergens op dat je een ploeg straft omdat een speler zich blesseert. En ook als dat door een fout van de tegenstander is, word je daarvoor gestraft.

Terug
Bovenaan