Jupiler Pro League 2025-2026

Ik ben nog niet uitgekotst van Union gisteren.
Wat een ongelofelijk kleine ploeg, pot rot negatief voetbal (ook al voor de rode kaart waren ze nergens) én gedrag, maar dan achteraf zo'n interviews horen van kapitein en trainer.
Ronduit hallucinant en beschamend.
Altijd wel leuk om voor de underdog te supporteren maar die union spelers doen er wel alles aan om zo onsympathiek mogelijk over te komen zodat ge vooral niet meer voor hun supportert.

Dat Union het voetbal speelt dat ze spelen en er resultaten mee haalt mogen ze gerust doen maar ik word er niet warm van. Dat Burgess op het veld zo'n speler is dat je als supporter van de andere ploeg niet kan uitstaan ook duidelijk. Maar ik had altijd de indruk dat dit een fijne intelligente persoon was eens de match is afgefloten.

Maar zijn uitspattingen gisteren verrassen me wel. Lijkt me toch duidelijk signaal dat er stress in de ploeg zit terwijl hun sterkte was om altijd het volle vertrouwen uit te stralen.

Toch een smetje op de club imo.

Benieuwd wat club zal doen straks. Indien ze winnen staan ze er toch fantastisch voor met al de uitmachen tegen RSCA/Union/STVV en AA Gent achter de rug.

Je geeft de wedstrijd als trainer weg door steeds met Kanga te starten.
Resultaat 1e helft: 0,06 xg
2e helft Kanga eraf: 1,35

Zwakke ploeg maar ook een heel zwakke trainer.
Weet ook niet goed wat ik van De Mil moet vinden als trainer (interim bij Club is nog iets anders)
Deed het wel goed bij Charleroi vond ik met best oké voetbal.

Er zijn wel meer mensen die daar niet zo'n hoge dunk van op hebben als ik zo wat rondlees (vb. op SN3), misschien is dat wel terecht.

Altijd wel leuk om voor de underdog te supporteren maar die union spelers doen er wel alles aan om zo onsympathiek mogelijk over te komen zodat ge vooral niet meer voor hun supportert.
Gelukkig is er STVV nog om sympathie voor te hebben in PO1
:unsure:

Weet ook niet goed wat ik van De Mil moet vinden als trainer (interim bij Club is nog iets anders)
Deed het wel goed bij Charleroi vond ik met best oké voetbal.

Er zijn wel meer mensen die daar niet zo'n hoge dunk van op hebben als ik zo wat rondlees (vb. op SN3), misschien is dat wel terecht.
Trainers zijn vaak ook heel koppig.
Kanga mag week na week starten en is niet goed genoeg.
Cissé valt weer meer dan degelijk in maar de wedstrijd erna weer Kanga.
Als je dan ziet dat De Vlieger week na week bij de betere is, staat leeftijd hier gewoon los van.

Er komt veel druk van de supporters nu en er wordt toch al voor ontslag geroepen.
Maar de vraag is, wie wil er nog naar Gent komen?
Ze zullen sowieso weer vissen in dezelfde vijver en dan kom je bij Hasi uit.
Neen bedankt :)

Terug
Bovenaan