Jupiler Pro League 2025-2026

Kzal me maar gedragen voor ik weer infractions naar m'n kop gesmeten krijg. Maar ge moet er trots op zijn, Haroun is het grootste crapuul sinds wasyl dat op onze velden heeft rond gelopen.

Ah ik dacht dat dat Burgess was
Haroun echt een stuk erger hoor. Haroun was het type speler die bewust vuile fouten en schoppen gaf in het geniep. Had er zijn zijn tijdperk vroeger een var geweest had die véél rode kaarten verzameld.

Burgess is een slimme speler die vaak de limieten opzoekt (en er imho wel sols over gaat) maar niet gratuit schoppen uitdeelt zoals Haroun.

Kzal me maar gedragen voor ik weer infractions naar m'n kop gesmeten krijg. Maar ge moet er trots op zijn, Haroun is het grootste crapuul sinds wasyl dat op onze velden heeft rond gelopen.
234193-1608908875.jpg

Ik herinner me Wasyl ook wel niet als groot crapuul (al is het wel lang geleden natuurlijk). Stevige verdediger ja, maar toch niet dat die constant over de schreef ging?

1 helft niet willen en 1 helft niet kunnen. Had me er wel aan verwacht want week na week is het zwakker. Balbezit zonder er iets mee te doen zijn we wel heel goed in. Zelf kunnen we geen goals meer maken en defensief is organisatie een zeef, tegenstander komt 2 keer over en bal op paal en goal. 22 goals gemaakt zelf amper dusver Union al 31 op 16 matchen.
Geen wonder dat Vanaken zijn statistieken zo slecht zijn, aanvallers doen niets met de goede ballen die ze krijgen en niemand die hem een goede voorzet geeft. Wat een hoop zoutloze schoten op doel vandaag, het zijn gewoon passen naar de keeper. Met Jashari weg toch een serieus pak kwaliteit ingeleverd.

Was toch een beenhouwer hoor. Maar ik ben misschien te streng voo Wasyl.
Nee nee. Lelijk spelertje, en zeker een beenhouwer. Maar door zijn beenbreuk een soort heldenstatus bereikt.

Wel knap teruggekomen van die blessure. En wel een echt hart voor onze club. En toch ook heel overschat.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan