Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DAZN entered the chat*Denk dat we de competitie dan maar beter helemaal stopzetten voor dit seizoen. Jammer zeg.
Zolang je niet op de ring of op de Naamsesteenweg parkeert, is het sowieso gratis (wel blauwe schijf). Ik parkeer zelf altijd in de Hoveniersdreef, om de een of andere reden is daar meestal opvallend veel plaats. Maar inderdaad, op tijd komen is de boodschap.In alle straten rondom als ge erg goed op tijd zijt. Ik denk dat alles gratis parkeren is na 19u.
Kunt proberen op de parking van de Carrefour Market, maar ze hebben daar wel ne slagboom op het rechtse gedeelte. Links van de supermarkt staat er gene als ik het goed voorheb. Maar dan zult ge ook echt goed op tijd moeten zijn.![]()
Betalend parkeren op straat
In het centrum en in sommige zones daarbuiten moet je betalen om op straat te parkeren. Je betaalt via sms, app of aan de parkeerautomaat.leuven.be
Nog nooit van gehoordOosting nieuwe coach van Antwerp.
Bron?Oosting nieuwe coach van Antwerp.
Nog niet helemaal rond dus maar zal wel niet meer lang duren.
Goh, 'agressief' zijn ze wel hoor. Toch raar dat er hier nog geen kaarten zijn gevallenClub enorm dominant, maar de afwerking vaak te overhaast. Antwerp speelt als lammetjes. Bizar met Haroun als trainer, je zou verwachten dat die zijn spelers op alles laat schoppen wat beweegt, naar zijn spel![]()
Volgens jullie sportief directeur hebben jullie wel geen afwerker nodig...Club enorm dominant, maar de afwerking vaak te overhaast. Antwerp speelt als lammetjes. Bizar met Haroun als trainer, je zou verwachten dat die zijn spelers op alles laat schoppen wat beweegt, naar zijn spel![]()
Bwa, er is maar 1 kaart die ik zou gegeven hebben, daar op de linkerflank, maar dat was te vroeg in de wedstrijd zeker om een kaart te mogen geven?Goh, 'agressief' zijn ze wel hoor. Toch raar dat er hier nog geen kaarten zijn gevallen
Ik weiger te geloven dat hij dit effectief heeft gezegd.Volgens jullie sportief directeur hebben jullie wel geen afwerker nodig...
Ik zag het maar als headline in een interview met DAZN, geen idee verder wat de context erachter was.Ik weiger te geloven dat hij dit effectief heeft gezegd.
Een keeper hebben we duidelijk ook heel dringend nodig..