Jupiler Pro League 2025-2026

In alle straten rondom als ge erg goed op tijd zijt. Ik denk dat alles gratis parkeren is na 19u.
Kunt proberen op de parking van de Carrefour Market, maar ze hebben daar wel ne slagboom op het rechtse gedeelte. Links van de supermarkt staat er gene als ik het goed voorheb. Maar dan zult ge ook echt goed op tijd moeten zijn.

In alle straten rondom als ge erg goed op tijd zijt. Ik denk dat alles gratis parkeren is na 19u.
Kunt proberen op de parking van de Carrefour Market, maar ze hebben daar wel ne slagboom op het rechtse gedeelte. Links van de supermarkt staat er gene als ik het goed voorheb. Maar dan zult ge ook echt goed op tijd moeten zijn.
Zolang je niet op de ring of op de Naamsesteenweg parkeert, is het sowieso gratis (wel blauwe schijf). Ik parkeer zelf altijd in de Hoveniersdreef, om de een of andere reden is daar meestal opvallend veel plaats. Maar inderdaad, op tijd komen is de boodschap.

Die speler van Westerlo gaat los over de bal, met de noppen op de enkel en de VAR kijkt zelfs niet. Dat is tegenwoordig toch altijd tussenkomst en rood?

Club enorm dominant, maar de afwerking vaak te overhaast. Antwerp speelt als lammetjes. Bizar met Haroun als trainer, je zou verwachten dat die zijn spelers op alles laat schoppen wat beweegt, naar zijn spel :unsure:

Club enorm dominant, maar de afwerking vaak te overhaast. Antwerp speelt als lammetjes. Bizar met Haroun als trainer, je zou verwachten dat die zijn spelers op alles laat schoppen wat beweegt, naar zijn spel :unsure:
Goh, 'agressief' zijn ze wel hoor. Toch raar dat er hier nog geen kaarten zijn gevallen

Volgens jullie sportief directeur hebben jullie wel geen afwerker nodig...

Terug
Bovenaan